Sizce bır erkek neden sürekli fotoğraf ister?

Daha dün tanıştık benı zaten görmüstü biliyor ama ikide bir neden foton yok atsana takipcin nıye az bunun nıye yok sunun nıye yok diyip darlıyo yanına cagrıyor gel oturak dıyor sankı benı hıc gormedı aynı şehirdeyiz sacma sapan konusuyor benı görüp begendıgını söylüyüp ınstamı almıstı şimdide dengesız bro knk gıbı sözler napan len dıyor nasılsın gıbı kibar degıl lan lı lun lu konusuyor ilk kendi benı ıstedı böyle davrancaksa hıc yanıma gelip tanısmasaydı bıde mesajlara cok gec cevap verıyor aktıf olduğu halde yazmıyor sizce bu adam benle zaman mı gecırıyor yanı nasıl bırı sizce?
Sizce bır erkek neden sürekli fotoğraf ister?
Cevapla