Orjinal diye aldığım iphone şarj aleti içerisinden 2 adet boş demir parçası çıktı 16.2 gramlık birde anlaşılmasın diye ısıtılınca daralan makarona koyup silikonla yapıştırılmış acaba araba lastiği gibi buda balans yapmasın diye mi koydularki o ağırlığı shshshshsh daha tövbe sıradan telefonculardan kırılmaz ekran camı bile almam 🤣
Orjinal diye aldığım şarj cihazı içerisinden 16.2 gramlık ağırlık çıktı?
Onlar ağırlık değil soğutucu. Devreler ısıyı o metale veriyor. Yüzey alanı ne kadar geniş olursa o kadar çabuk soğuma olur. Elektronik devreler fan olmazsa bu şekilde soğutulur.
1
2 Yorumla
Soran
1 yıl
Aslında mantıklı benimde aklıma geldi ama üzerlerinde makaron yalıtımı var ve bildiğimiz normal silikonla yapıştırılmış sonrası herhalde orjinali ile aynı ağırlıkta olsun diye konuldu sandım 😆
En İyi Cevaplar