Orjinal diye aldığım şarj cihazı içerisinden 16.2 gramlık ağırlık çıktı?

Orjinal diye aldığım iphone şarj aleti içerisinden 2 adet boş demir parçası çıktı 16.2 gramlık birde anlaşılmasın diye ısıtılınca daralan makarona koyup silikonla yapıştırılmış acaba araba lastiği gibi buda balans yapmasın diye mi koydularki o ağırlığı shshshshsh daha tövbe sıradan telefonculardan kırılmaz ekran camı bile almam 🤣
Orjinal diye aldığım şarj cihazı içerisinden 16.2 gramlık ağırlık çıktı?
Orjinal diye aldığım şarj cihazı içerisinden 16.2 gramlık ağırlık çıktı?
Cevapla