2,5 yıldır kullandığım android telefonum (vivo Y21s ) artık çok fazla ısınıp kasıyor sizce eskidiği için mi?

Şarjı falan baya iyi gidiyor işimden dolayı da çok aktif kullanıyorum iPhone almak istiyorum ama yurt dışı olsa daha iyi olur diye fırsat olmadı almaya sizce bir süre daha idare edecek yöntmeler var mı donma kasma ve ısınmayı önlemek için
2,5 yıldır kullandığım android telefonum (vivo Y21s ) artık çok fazla ısınıp kasıyor sizce eskidiği için mi?
Cevapla