AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
178Cevap
Valla bazen her şeyden yılgınlık geliyor ki ben de şu an öyle bir dönemde yaşıyorum
Duruma göre mesajlaşma da ayrı güzelliği var tabi ☺️
Var ya mesaj sevmiyo ama konuşmayı seviyo. Tabi her ikisinide sevmiyorum diyosa yedektesindir
Yalandır ve bahanedir bence. Yedek olarak görüyor da olabilir
Seni seviyorsa mesajlaşmayı sevmese bile mesajlaşır
Yalan tabi kaçmak için bahane
Sanal seks ve aexting mesaj ve konuşarak olur
sürekli sürekli ne yazısıcam kendime vakit ayırmam gerek sürekli kızlamı konusucaz aq
ergenler gibi tık tık tık ne bu hiç mesajlaşmayı sevmiyorum direkt konuya giriyorum
Sevdiğimiz kadınla gece gündüz sevmediğimiz kadınla kırk yılda bir mesajlaşırız
Ben konuşmayı tercih ediyorum. Msjlaşmak yoruyor beni
Yoo gayet de seviyorlar yeter ki muhabbet açsın kişiyi :D
İstekliyse sever yedek veya arka plandaysa sevmiyordur
Ben mesajlaşmayı seviyorum ama bazen gerçekten hiç fırsat olmuyor.
Bana bahane gibi geliyor. Mesajlaşmayı herkes sever bana göre. İnsan sevdiğinden her saniye haber almak ister. :)
Zaten işleri varsa da haber verir ona göre yazamaz.
Erkeklikle ilgisi yok karakterle ilgisi var bunun
Ne demek sevmez ahhh sevdiğim bi olsun her an mesajlaşırım ondan haber almadan yapamam asla
Kişiden kişiye değişir benim kuzen 45 takır takır mesajlasıyor
bende mesajlaşmayı çok sevmem ama yedek olma durumunda olabilir yaştan dolayı
Şahsen ben çok fazla sevmiyorum mesajlaşmayı.
Belli yerden sonra bayıyor.
Öyle miiiii :)
@Merveonair istisnalar var
Ben de pek tercih etmem... Mesajlaşacak zaman olur tabi ama genelde arama taraftarıyım...
İşten yorgun gelen erkek mesajlaşmak istemez ve erkeklerin geneli bu konuda böyledir bende buna dahilim.
Bahaneleri çoktur normalde mesajsiz olmaz ya da başka biri vardır
Normal şartlarda bende dahil olmak üzere kişi önemsiz olmaksızın uzun mesajlaşmayı sevmem, kısa keserim çünkü bana yapmacık geliyor mesela ha ama bunu sevgiline yapıyorsan bilemicem aynı durumu ama tahminimce seni ayakta uyutuyor gibi geldi
Ben mesajlaşmayı çok sevmiyorum özellikle ortak hobi sayısı ve ilgi alanı az ise bir yerde tıkanıyor Telefonda konuşmakta öyle. Çok konuşmak istiyorsa gidersin bir yere gezersin konu olur sohbet açılır bir birini tanırsın.
Biz bunu nereden bilelim canim kisilikle alakali bu cinsiyetle degil
Rahat olmak istediğimizden dolayı, eğer kız kafa dengi ve rahat bırakan biriyse misal kız bana uzan biraz yazarsın diyor benim ona yazasım daha çok geliyor. Tamamen karşı tarafa bağlı bir şey bu. Ama evet mesaj yerine yanında olmayı isterim.
Bir kız olarak şahsen bende sevmiyorum 30 yaşında sevgılım var ben 20 yaşındayım oda günaydın vs nereye gıdecegımı haber eder bende bitti hani gün içinde konusmayız fazla ama biz çok görüşüyoruz birde o yönden bakalım
35 yaş üzeri ise olabilir ama 25 yaş altıysa yalan Eğer o üniversiteye falan gitmiyorsa onlar hariç ya da iş yeri yoğun değilse
Hem mesajlasmayi hem de aramayı severim fakat karşımdaki benim gibi değilse soguyorum
Bende soğudum artık mesajlaşmayı sevmediği için
Hatta ben sordum açıkça ben işte mesajda böyleyim ama yüzyüze daha farklıyım dedim ne alaka ben niye mesaj yazıyorum ediyorum o yüzden sogudun mu eskisi gibi olman zor
Bende sevmiyorum ya konuşmak daha iyi bende 30 +
yalandır ya götten uydurmuşlar bi ben mesajlamayı sevmiyorum diye uğraşasıları yok inanmayın kızlar diyen görürseniz de sakıveirn gitsin
Sana bisey sirmak istiyorum. Mesela yoldaki bi erkek yanina gelip bi bahaneyle yani mesela yaziyi okumadim yardim edermisin vs dese. Tabi amaci senden hoslanmis bahaneyle yanismak icin gelmis. Tavrin ne olurdu?
Sesli konuşmak daha mantıklı parmaklar yoruluyor sürekli çünkü
Çogu sevmiyor cinsellik konuşursan hepsi sever🤣🤣abazalik olunca klavye ustası hepsi
Valla sexting olunca öyle bir konusurlar ki anlatamam. Bahane yani boş ver
35 yaş üzeri bilmem de sürekli mesaj atmak sıkıyor artık yüz yüze görüşmek şart oluyor
Mesajlaşma gerektiğinin ötesine geçerse sıkar, bence
Seviyorsa mesajlaşmadan sesini duymadan duramaz emin ol
Vakit olmadığında yazışmak yerine konuşmak daha mantıklı
Bereketli soru 😂 popi sorularım olunca ben 🤣
Yani sevmeyebilir, 35 üstü diyorsunuz belki teknoloji ile arası bu kadar olmayabilir.
Ama korktuğunuz gibi ikinci de olabilirsiniz.
Eğer karşıdaki kız ise ve ondan uzaklaşmak istiyorda sevmiyorum yalanı iyi gider, ama insan hışlandığı kıza 7 / 24 yazar cinsiyet ayrımı olmadan
Bahane hepsi isteyen her şeyi yapıyor içinden geldiği sürece senin için konuşabilir , yazabilir ona zor gelmez hatta senle aşmak ister
Sana bisey sirmak istiyorum. Mesela yoldaki bi erkek yanina gelip bi bahaneyle yani mesela yaziyi okumadim yardim edermisin vs dese. Tabi amaci senden hoslanmis bahaneyle yanismak icin gelmis. Tavrin ne olurdu?
Yani ben dışarıdan gelen biriyle tanışmıyorum. Hemen pas vermezdim çünkü bana öyleleri çok rahat her şeyi yapabilen tipler olarak geliyor. Dışarıda beğendiği her kız için yapabilir bunu diyorum ağır biri değil diye düşünüyorum
Haklisin o imaj olusabilir. Ama benim asil demek istedigim su, tolda seni gorup begenen bi erkek yanina gelse mesela otobus sorsa ardindan buralarda yebiyim falan filan biraz sohbet etmeye calissa ve ardindan buralarda yeniyim dese arkadaslik teklif etse yani herseyden once bi arkadas olmaya calissa sonrasi tabiki sevgililik olursa olur tanidikca, yoksa yolda girdugun adami herkes alsin direkt evlensin olur mu hic.
Bir kız mı geldi erkek mi bilmiyorum. Bunda bir şey yok yani güler yüzle yaklaşabilirsin devamı sık sık karşılaşırsanız, sosyal medya veya telefonunu isterse devamı gelir. Arkadaş mı kalırsınız sevgili mi olursunuz gidişata bağlı artık 😄
Erkekti gelen geyim ben
35 yaş üstü ise evli olabilir fisjcndnx ortalık karıştırmayalım şimdi
Yok ona emin oldum başta bende şüpheliydim 😂 Bekar olduğu kesin bilgi ama yedek listesi mevzu bahis
boş ver ya ona mı kaldın gençsin kimsenin yedeği olma boş ver yaş olmuş 35 yolun yarısı ne yapcan o adamı
Ben mesajlaşmayı sevmem telefonda ya da yüzyüze konuşmayı severim ergenlikte kaldı 10 bin sms yapıp mesajlaşmak.
35, yaş üzeri genellikle sesli konuşmayi tercih ederler😅
Bahanedir, bir insan neden mesajlaşmayı sevmez ki değil mi yüksek ihtimalle bahene.
Sesli sevmem bende mesaj en iyisi
Bilmem benimki çok seviyor 😄😄
Üseniyorum mesaj yazmaya ses atmak ve ya drekt aramak daha iyi
Bunun yaşla alakası yok Sevdiği kişiyle insan mesajlaşır
Esas olan ilgilenmesi ya seni merak ediyorsa ya arar ya mesaj yazar ya da yanına gelir
Seven insan bahane değil çözüm üretir baciko gerisi hava civa😵💫😯
emin ol başkasiyla mesajlaşiyordur😉 sevmiyorum diyip seni erteliyordur
Var bazen on gün belki daha fazla telefon kullanmam bu sayede hiç Bir mesaja dönmem 😂
Tabiki de bahane. Bunun kızı erkeği yok seviyorsan ya da hoşlanıyorsan yazarsın, konuşursun.
Erkekler sevmedikleriyle mesajlaşmayı sevmezler. Bahane uydururlar.
Yoooo ben bayılırım heleki içeriği doluysa en sevdiğim en sevdigimmmm
Valla soğumuştur benimde vardı öyle canım isteyince yazıyodum sevmiyordum
Mesajlaşmayi sevmeyen erkek yoktur sadece aşık olduğu veya sevdiği kız siz değilsinizdir
Sohbet kadar güzel bir şey var mı cahil insan dışında