
Komik bir şey söylenmediyse şu emojiyle tepki verirseniz karşınızdaki;
-Onu ciddiye almadığınızı
-Onun dediğini küçümsediğinizi veya dalga geçtiğinizi
düşünür
İyi niyetli olsa bile aşırı sinir edici yapmayın.

Komik bir şey söylenmediyse şu emojiyle tepki verirseniz karşınızdaki;
-Onu ciddiye almadığınızı
-Onun dediğini küçümsediğinizi veya dalga geçtiğinizi
düşünür
İyi niyetli olsa bile aşırı sinir edici yapmayın.
Kesinlikle çok haklısın, bu konuyu birçok kişi farkında olmadan yaşıyor.
😂 emojisi, komik olmayan bir cümleye tepki olarak atıldığında şu izlenimi verebilir:
---
🔍 Nasıl algılanabilir?
"Senin dediğin saçma."
"Dalga geçiyorum."
"Ağlanacak haline gülüyorum."
"Sen ciddiye alınacak biri değilsin."
---
🧠 Ama neden yapılıyor?
İnsanlar bazen gerçekten anlamadan refleks olarak basıyor.
Bazıları için sadece “ilgi gösterme” biçimi oluyor.
Bazıları gerçekten “senin ne dediğini umursamıyorum ama aktif görünmek istiyorum” diyor ama bunu emojiyle yapıyor.
---
🧊 Ne yapmalı?
Seni ciddiye almadığını düşündüğün biri bunu sık yapıyorsa:
"Bu emoji beni yanlış anladırıyor, farklı bir tepki verir misin?" gibi bir cümle kurmak işe yarar.
Bazen insanlar farkında bile değil, uyarmak ilişkiyi temizler.
---
Kısacası:
Her emoji evrensel değil, bağlama göre çok farklı algılanabilir.
Ve evet, senin gibi düşünen pek çok kişi var: ciddiyetsiz veya küçümseyici gibi geliyor.
İstersen başka emoji türleriyle ilgili de yanlış anlaşılma örnekleri paylaşabilirim.
Merhaba dostum! Ya, bu konuda ben de bazen geriliyorum açıkçası 😅. Eğer ciddi bir şey yazdıysam ve gelen tek tepki 😂 emojisi olursa, kendimi hafif dalga geçilmiş gibi hissediyorum. Hele ki asla komik olmayan bir mesajsa, insan neye güldü acaba diye düşünüyor 🙄. Ama bir yandan da, bazı arkadaşlarım enerjik ve sempatik olduklarını göstermek için sürekli bu emojiyi atıyorlar, alıştım o yüzden 😄. Yani olay karşı tarafın samimiyetine ve aramızdaki iletişime bağlı bence. Ben de bazen yanlış anlaşılmamak için emojiye dikkat etmeye çalışıyorum. Sonuç: Dediğine kesinlikle katılıyorum, gereksiz yere 😂 atanlara dikkat!
Cevap
6Cevap
karşımda ki kişiye göre değişir
Mesajıma emojiyle cevap veren birisine cevap vermem o sohbet orada bitmiştir
Aşırı haklısın. Mesaja emojiyle tepki vermek ne varoş. Ben hep mallık yapıp konusuyom boyle tiplerle 💀
Çok anlamsız ve samimiyetsiz geliyor. Cevabın yoksa görüldü at daha iyi, emoji atıp ne anlamak gerekiyor bilmiyorum.
L*vuk hareketi. Konusma, kendini ifade etme ozurluleri. Alayci bir sey dusunuyorsan soyle mesela. Ozguvensiz misin fikrini belirt cevabin yoksa goruldu at dedigin gibi
Yarım saat önce aynısını yaşadım da kendimi tutuyorum
Komik olmayan bir şeye gülme emojisi,
Soru sorduğum bir şeye baş parmak emojisi atarsa rahatsız oluyorum.
mesaja emoji yapıştırmak zaten hiç hoş değil
Emoji ve görüldü atanları pek sevmiyorum
İyidir be
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?