Telefonum köpük partisinde ıslandı sonra kspsyıtıp açtım eve gelinve pirince yatırdım 2 saat sonra actım ama şimdi kapatamıyorum?

havuz da köpük partisinde ıslandı sonra onu ben kuruladım havluyla ama kapatıp açtım hep eve gelince de 2 saat pirince yatırdım. 2 saat sonra telefonu actım ama şimdi kapatamıyorum ne yapmalıyım peki ve telefonun ekranın da siyah boya lekesi varmış gibi görüntü oluştu

Telefonum köpük partisinde ıslandı sonra kspsyıtıp açtım eve gelinve pirince yatırdım 2 saat sonra actım ama şimdi kapatamıyorum?
Cevapla