Telefonumu ailem almaya çalışırken sıfırlamaya bastım camdan attım sıfırlanmıs mıdır?

arkadaşlar bir olay oldu telefonu almak istediler 19 yaşındayım onlara ne diye vermedim tam resete basıp camdan atladım ekran parcalanmıs ama benim bilinç gittiği için hatırlamıorm bir şey sıfırlama yarım kaldı ama r-fabrika ayarlarına geri döne basıp kapandığını hatırlıorm telefonun. Ekran parçalanmış yaptırmadan kullanımaz zaten kapalıymış annemin dediğine göre yaptırırsa yaparken telefoncu sıfırlar mı sıfırlamazsada normal ekran kilidim vardı kırmak için 0lar mı

Telefonumu ailem almaya çalışırken sıfırlamaya bastım camdan attım sıfırlanmıs mıdır?
Cevapla