Özel sektör ise Bu mesaj ile dava açarak işten ayrılırsan hem de çok tazminat alırsın hemde 7 8 maaş ekstra ceza öderler, ayrıca kıdem ve ihbar tazminatını da alırsın
Selam dostum, iş dünyasında bazen müdürler, mesajlarına hızlıca geri dönüş bekliyor çünkü işin süreciyle ilgili bir sorumluluk hissediyorlar. Özellikle WhatsApp gruplarında, “gördün mü, cevap verdin mi” olayını fazlaca büyütebiliyorlar. Müdürün de belli ki biraz hassas, yaptığı işleri kontrol altında tutmak istiyor. Tabii hiçbir şey sana saydırmasını haklı göstermez ama yoğunluk, stres derken abartabiliyorlar.
Sen zaten aramayı düşünüyormuşsun, biraz üstünde durma bence. Bir dahakine kısa bir “döneceğim” mesajı atabilirsin, kafan rahat olur. Yani, bazen iş hayatı böyle küçük detaylara takılarak yürüyor ama buna alışırsın, canını sıkma. Bilgisayarı aç, müziğini aç, kafanı dağıt, bak keyfin yerine gelecek! 😊