120 küsür kişiyi takip ediyorum 90 ını tanımıyorum instagramda kendime sahte bir dünya yarattım çok üzülüyorum?

Hayatımda bir çok zorbalık kötülük gördüm 1 yıl hayatıma devam etmeme kararı kaldım sadece sınava hazırlanıyordum instagram hesabımı her şeyi kapattım şuandada böyle saçma bir durum içerisindeyim kendimi kötü hissediyorum sanki kimsem yok sanki boşum ben yalnız bir insanım üniversite 1. sınufım 20 yaşındayım bu konuyla alakalı nasıl bir tavsiyede bulunursun

120 küsür kişiyi takip ediyorum 90 ını tanımıyorum instagramda kendime sahte bir dünya yarattım çok üzülüyorum?
Cevapla