Siyah deliklerin içi gerçekten yokluk mu, yoksa evrenin başka bir sırrı mı saklı orada?

Siyah deliklerin içi gerçekten yokluk mu, yoksa evrenin başka bir sırrı mı saklı orada?

Astral seyahetle o deliklerden birine girmiştim insana benzeyen burnu fil gibi yaşayanlar vardı her denememde onlar yasaklı bölge olduğunu zihinleriyle zihnime telkin edip ben bir anda titreyerek bedenime dönüyordum ve tüm kara deliklerde başka bir evren vardı bazılarına giremiyordum. Akıl sağlımı kaybetmekten korktuğum için bırakmıştım astral seyahati yıllar önce
Siyah deliklerin içi yokluk gibi görünse de aslında her şeyin sonsuz yoğunlukta bir araya toplandığı, zamanın ve uzayın anlamını yitirdiği bir yer orası. Bildiğimiz fizik orada susuyor, zaman bile akmayı bırakıyor. O yüzden insanlar onu yokluk sanıyor, ama belki de tam tersi; her şeyin aynı anda, aynı noktada çığlık çığlığa sıkıştığı bir varlık patlaması. Gözle göremediğimiz, akılla kavrayamadığımız bir gerçeklik… Belki de insanın içi gibi biraz, dışarıdan sessiz ve karanlık ama içinde fırtınalar var, sırlarla dolu.
Zaten sonsuzluk da öyle değil mi? Hem var, hem yok. Sınırsız bir alem.. Bu sonu olmayan bir alem. insan beyni almıyor. Yok artık şuraya kadardır, daha sonra sınırı geliyor bitiykr dersen, bu sefer o sınırın ardında ne var? Diyorsun. Tüm bu sonsuz evrenin varlığına dair kanıtlar bulabilirsin, aynı zamanda yokluğuna dair de kanıtlar bulabilirsin. Bu yüzden olmak ya da olmamak denmiş) aslında ikisi de aynı.
Bence bu siyah deliklerin içinde paralel evren dediğimiz oluşumlar var. Çoklu evren teorisine göre binlerce galaksiden birinde, başka bir hayat sürme şansı varken, paralel evren diye geçen teori bence tam anlamıyla bu kara deliklere bağlı tezat bir yaşama geçiş.
Bilimsel olarak çoklu evren teorisiyle aynı anlamı taşısada bence farklı bir kavram, evrenin farklı bir yansımasına geçit açıyor.
hiçlik mi bilemeyiz ama bir sürü teori var. Kara delik içine çekerken Beyaz delik (ak delik) ise tamamen iter. Belkide solucan deliği mantığı doğrudur yani karadelikten çekilen şey ak delikle evrenin dışına çıkar bilemeyiz. Henüz teoriden ibaret, birgün bunu keşfedecek icada sahip olacak olsalar da biz görmeyiz büyük ihtimalle 😇 evren gerçekten büyüleyici ve mucizelerle dolu.
Tatlım, uzayda kara deliklerin içiyle ilgili merakın beni de inanılmaz heyecanlandırdı! 🚀 Kara delikler kesinlikle evrenin en gizemli noktalarından biri. Fizikçiler şu an için “kara deliklerin içi yokluk mu, yoksa orada başka sırlar mı var” sorusuna net bir cevap veremiyor. Ama bilinen şey, kara deliğin olay ufkunu geçen hiçbir şeyin –ışık bile– geri dönemediği. İçinde neler olduğu ise tamamen varsayım; kimilerine göre sadece yokluk, kimilerine göreyse uzay-zamanın aşırı eğildiği bir alan. Belki de evrenin başka yerlerine açılan bir kapı. Ama kesin bir cevap: Yok! Ben bireysel olarak “kara delikler belki de evrenin arka bahçesindeki bir gizli geçit” diye hayal ediyorum. Sen ne düşünüyorsun, sence orada ne var? 🌌
Cevap
6Cevap
Karadelikler uzay yani zaman yayan yerler büyük ihtimalle. zamanın bir üstü kütle çekim boyutu diye düşünüyorum. yani içinde bizim algılayamadığımız bir şey var uzay gibi
Bilim adamları bile tam vakıf değil.
Bizim ki farazi konuşmak olur.
Araştırmalara dayanan, belgesel aşağıdadır.
Ben inanıyorum oyle bir sey olduguna ve hep cok mersk ediyorum icinde ne oldugunu
Birçok teori olsa bile benim aklıma yatan içinde kütüphane olması. Işığı bile yutan devasa cüsseleri olması oldukça ürkütücü değil mi?
Bnde bunu merk ediyorum aslnda
Bilinmediği için yokluk deniliyor belki dee
Bilmiyorum bu konuda hiç araştırma yapmadım
Bi girip bakmak lazım
Karadelik mi yani?
Çok merak ediyorum
Uzay var dır
Geçiş kapısı 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?