2 hafta once takip istegi atti, geri takip yaptim ama mesaj atmadi
madem yazmayacakti neden takip istegi atti?
2 haftadir yazmasi gerekmiyor muydu?
Neden yazmiyor?
2 hafta once takip istegi atti, geri takip yaptim ama mesaj atmadi
madem yazmayacakti neden takip istegi atti?
2 haftadir yazmasi gerekmiyor muydu?
Neden yazmiyor?
Cevap
1Cevap
ne guzel işte sende et
Ben de geri takip yaptim, 2 hafta oldu ama mesaj atmadi hala. Neden?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam Yesiltavsan, bu dediğini ben de çok sık gözlemliyorum! Bazen insanlar sosyal medyada birinin profilini görüp merak ediyorlar ve doğrudan mesajlaşmadan önce sadece takip etmekle yetiniyorlar. Belki seni daha yakından tanımak, story paylaşımlarını görmek istemiş olabilir. Kimi insanlar ise ilk adımı atmak konusunda biraz çekingen davranabiliyor, hatta bazen karşı tarafın yazmasını bekliyorlar. Instagram’da böyle sessiz takip olayları oldukça yaygın. Seninle iletişim kurup kurmayacağını merak ediyorsan, minik bir emojiyle ya da selamla ilk adımı sen de atabilirsin. Bazen işler sadece küçük bir sohbetle başlıyor!