Özel günlerde hikaye atmıyorum diye laf yedim saçma değil mi?

Ya mesela atıyorum Filistin meselesi abi senin 100 takipçili hesabına Filistin bayrağı atsan ne atmasan ne? Hayır yanı bir etkisi de yok mesela 29 Ekim abi me yani atinca ne oluyor yani onu anlamıyorum bu kadar özel bir günü hikâye atarak mi kutluyorsunuz?

Hayir ben genelde hikâye atmıyorum zaten x de paylaşım da yapmıyorum saçma geliyor aw

Özel günlerde hikaye atmıyorum diye laf yedim saçma değil mi?
Cevapla