Hep resmi tatillerde işkazası geçiriyorum neden sizce tesadüf mü?

(Örnek 1 Mayıs işçi günü fabrika forklift aracı 2.5 ton ağırlığında neredeyse beni ezmek üzere çarptı bikaç gün işe gelmedim belimin ağrısından

Yılbaşı tatili haftası iş yerinde soyunma odasındaki kapı ben çıkarken ceyran çarptı parmağım arada sıkışıp patladı 1 ay rapor aldım

30 Ağustos zafer bayramı makine temizliği yaparken ustam makineyi açıp kapatıyodu sürekli ve silikon silmemi istedi üstüne makineyi açınca benim parmak silikondan dönüp makinenin bıçak ayağına değdi. Makinenin ayağı yamuldu benim parmakta yamuldu. Olaydan sonra 3 gün boyunca makine açılamamış. 20 gün rapor aldım.

Hep resmi tatillerde işkazası geçiriyorum neden sizce tesadüf mü?
Cevapla