Cep telefonunuza gelen en son mesaj neyle ilgiliydi? Whatsapp'tan var mı iyi geceler mesajı alan filan

Cep telefonunuza gelen en son mesaj neyle ilgiliydi? Whatsapp'tan var mı iyi geceler mesajı alan filan

En son gelen watsapp mesajım şu..
Seninle yola çıkarsam 4 ganali kovalasın yazdı arkadas''.. :)).. Birde perşembe toplantı var 08:30 da ofiste olalım yazmışlar :)
Vaay toplantı bildirimi
Evet.. Sqnki önemli gibi ayda 2 defa toplanıyoruz :))
ödenmemiş faturanız bulunuyor lütfen en kısa sürede ödeyiniz lan yoksa hattınızı kapatırız sevgiler iyi günler fakir.
Teşekkür ederim abi
hocam zaten biz bunu konu bitimlerinde cozuyoruz. mesela soyut cebir bitince buradaki soruları çözdüğümüzde konu daha iyi Pekişiyor. Böyle bir wp mesaj aldm
Öğretmen olmanız çok güzel, öğrencilerinizin kıyaslama yapması da aynı şekilde
En son aldığim mesaj bu👇👇
Vaay güzel iletim
Teşekkür ederim
Cevap
14Cevap
Normal sohbet sonu atilan 2 kucuk emoji.
Final safhası gibi
Olabilir 🤔🤔
Knk bu çile ne zaman biter diye mesaj aldım
Diyemedim ki o çile bende de var
Çile çoğu kişinin derdi galiba 😅
Çocukluk fotomu atmıştım. Benim tatlılığım üzerineydi
Mütevazi görüş 😅
“Üniversitede birici oldum sana söz verdiğim gibi “
Tebrikler eğer öyle bisey var ise :)
-"İyi geceler muhasebe sunucusuna erişim sağlayamıyorum. Rapor almam lazım."
Gece saat birde gelen mesaj 😁
Arkadaşım "ne demek çalışıyorum ya" yazmış
Akbank kredi kartı istiyor musun diye , biz erkeğiz kanka bize bankadan başkası yazmazz..
Arkadaşım yine bi şeylerden yakınıyordu da üstten gördüm açmadım mesajı psikolojimi bozuyor kendisi
Psikolojini bozuyorsa onu uyar bence
Ya bi kere uyardım da aynı tas aynı hamam. İnsan hiçbir şeyden memnun olmaz mı anlamıyorum bi şeyi beğense diğeri moralini bozuyor sonra hop bana geliyor. Tamam iyiyiz samimiyiz eyvallah ama bende de kafa var şimdi bi yere kaldırıyor benimki de. Az önce merak ettim 20 mesajın 15 i boş dertlerden yakınma, uyumuştur diye dönüş yaptım uyumamış döndü : ) Normalde iyi ama bazen üst üste böyle yapınca bıkkınlık geliyo bana da
İyi ki yerinde değilim
İyi geceler mesajı aldım da, son mesaj arkadaşımın azdığı of fenomeni hakkında
of fenomeni ne demek
düsünsene bi sabah uyanıyosun kedisin
Öğretmenin tayini çıkmış be ya 😃
Sen de öğretmen mi idin 😅
Çocuk gelişimi okudum ama mesleğimi yapmıyorum 😇
Aa geçmişti daha önce bu diyalog konusu
Sayın... Hastahanesinde yazılan receteniz
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Allah senden razı olsun du son mesaj bu
Güzel bir mesaj bence
Merak ettim şu an nedenini
Peki, tercih mevzusu bu görüş 😊
Deprem olmuş haber verildi
İstanbul'daki yakınından mi
Ablam evet
Umarım kimsede bir sorun olmamıştır
Küçük bir sarsıntı. Şükür bi sıkıntı yok
Başın sağolsun mesajı.
Yakınınız için ise başın sağ olsun
Faturanızın son ödeme tarihi şudur diye
Son ödeme önemli
İnternetin bitmek üzere mesajı
Mobil operatorden mi gelmişti
Paket
İyi geceler mesajıydı
ideal mesaj opsiyonu
Hissetmedim Baktım 4.0 olmuş.
derken : )
İstanbul da deprem olmuş ve ablamdan gelen son mesaj
Ben de depremle ilgili soruya görüş yaptığını düşündüm. Doğru oran bilgisi bu arada.
👍👍
Gün sonu kapanışı ile alakalı
Rapor falan mı
Evet gün sonu tüm icraatler bildirilir sorun olup olmadığı personel görev durumları yarın için ki planın ön Özeti
Anladıım, olması gereken bu bence
Aynen hocam
Arkadasim hastalanmis onun üzerineydi
Sevgilimden iyi geceler mesajı
Yeni kredi kartı ister misiniz
Love üzerine
O zaman Love üzerine bir şarkı yapıştır da dinleyelim
Kargom geliyormuş…
Kargo önemli
Yine burdandi
Şaşırtıcı değil 😅
Hiç mesaj gelmedi
Şaşırtıcı
Kim bilir kaç ay önce geldi en son mesaj
Üzücü görüşlerde bugün
Kombin
iyi bir diyalogdur o
"Sigara paketi satan var mı" yurt grubu
gençlerin canı sigara çekmiş galiba
Sanırım
Hep iş
Aramızda 1 yaş var fakat kaderimiz aynı :)
Şimdi gtüne dayıyorum ve seni sert bir şekilde beceriyorum bebeğimmm
Merhaba buyrun yazmıslar
Kurum filan mı
0 mesaj ve huzur.
Money puan
Yok maalesef ki
Ders çalış
Kim diyor ki bunu
Doğum günün kutlu olsun mesajıydı
Aa nice mutlu senelerin olsun
ALLAH BELANİ VERSİN demişti kiz
Yrrrrak sever mısın mesajı aldım
Uyudun mu?
unuttum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?