Hayırlı geceler modemin icindeki arkadaslarım, gece rutinleri yapıldı mı?

Bugün eski günlügüme tekrar yazmaya baslamaya karar verdim. Overthinkistandan cıkıs bileti olarak yazı yazacagım. Gerci ben buraya da ic sesimi döküyordum ne fark edecek ki? Meyse hic olmadı elimin altında kayıtlı olarak kalmaları tek artısı olur. Kilidini de kırmışım defter yürüyen bir red flag misali güvenilmezim diye bagırıyor fakat sorun yok sadece dertlesecegiz.. tüm bu rukusluguna. kalemimle uyumunun sıfır olusuna ragmen görmezden gelip devam edecegim. Umarım kimsenin günlügümü okuyası gelmez zaten güven problemlerim arsı alaya cıkmıs bu ihaneti kaldırayabilirim. Hayırlı geceler

Hayırlı geceler modemin icindeki arkadaslarım, gece rutinleri yapıldı mı?
Hayırlı geceler modemin icindeki arkadaslarım, gece rutinleri yapıldı mı?
Güncellemeler
1 yıl
Isıkları kapatınca aklıma swan lake'deki rothbart geliyor bu karakteri bu kadar korkunc yapmak zorunda mıydınız yav
Hayırlı geceler modemin icindeki arkadaslarım, gece rutinleri yapıldı mı?
Cevapla