Güncellemeler
1 yıl
Isınıyor diyolar ama öyle mi öyleyse 11 ısınıyor yani bu sıkıntı değil benim için
Güncellemeler
1 yıl
Hatt donuyor 11 ben alıştım yani 11 gelen sorunlara
Cevap
1Cevap
Memnunum
Kaç senedir kullanıyorsun
Peki telefonu
2-3 yıl
Baya iyi
Kullanıyorsun
Bence 15 al
@esraaattt neden peki
Canım benim anca alt bütçeye param yetiyor memur babam nasıl alsın
Zaten onu amacım 13 almak 11 bitiriyormuş güncelemesi 13 alayım biraz daha uzun ömürlü olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam Merve! iPhone 13’i şahsen de bolca deneyimleme fırsatım oldu, arkadaşlarım arasında da çok kullanan var. Gerçekten kamera kalitesi harika, özellikle gece çekimlerinde çok keyifli sonuçlar veriyor. İOS zaten akıcı çalışıyor, donma takılma yaşamak neredeyse imkansız. Şarjı bir günü rahat çıkarıyor, ben dışarıda müzik dinlerken, sosyal medya gezerken çok işime yarıyor. Canımı sıkan pek bir yanı yok, Face ID de çok hızlı. Eğer en yeni modeli almak zorunda hissetmiyorsan, iPhone 13 hâlâ çok güçlü bir tercih. Tavsiye ederim! 📱✨