Arkadaşlar 2 sene önce kendim konuşmayı kestiğim çocuk evrim geçirmiş pişman oldum ben yazayım mı ona sizce?

4 ay önce wp den yazdı engeli kaldır diye 7 ay engelli bıraktım sonra kaldırmıştım fark etmiş mesaj attı bende sil nomu dedim. az önce instadan stalkladım afet bi şey olmuş 🤦🏻‍♀️
Arkadaşlar 2 sene önce kendim konuşmayı kestiğim çocuk evrim geçirmiş pişman oldum ben yazayım mı ona sizce?
Cevapla