Mesajıma günler ya da yarım gün cevap vermediği oluyor çok kötü hissediyorum?

Başkasıyla konuşuyordur muhtemelen ama ben onu çok seviyorum. Eskiden olsa kaul ederdim ama artik dayanamiyorum canim yanıyor hic mi bi degerim yok onun icin. Nasıl unutacam ben onu silmek istiyorum
Mesajıma günler ya da yarım gün cevap vermediği oluyor çok kötü hissediyorum?
Cevapla