Ben normalim ama neden bazi insanlar bu sueumun psikolojik sebeerden oldugunu söylüyor?

Karanlik sesiz kimsenin olmadığı bi odada tek başıma telefonla oynamak beni o kadar mutlu ve huzurlu yapıyorki.. en ufak bi olayla sinirlenince nefesim kesiliyor nefes alamiyorum ve sinirimi birinden çıkarınca nefes almaya başlıyorum ve dusunemiyeceginiz kadar telefon bağımlısıyim falan?
Ben normalim ama neden bazi insanlar bu sueumun psikolojik sebeerden oldugunu söylüyor?
Cevapla