Merhaba üç ay önce telefonum çalındı iPhone 11 şikayetçi oldum ve bir ay sonra telefonumdan konum yeri açıldı ama hemen kapatıldı?

Ardından savcılıktan tebligat geldi bana takipsizlik karar diyerekten on gün içinde itiraz hakkınız var diye itiraz ettim o günden sonra gene telefon konum verdi açan kişi de büyük ihtimalle savcılığa mağdur rolü oynamış ve bundan dolayı takipszlik çıkmış benim itirazımın kabul edilip edilmediğini veya son durumu nasıl öğrenebilirim var mı daha önce yaşayan bilen vs?

Merhaba üç ay önce telefonum çalındı iPhone 11 şikayetçi oldum ve bir ay sonra telefonumdan konum yeri açıldı ama hemen kapatıldı?
Cevapla