Biriyle tanıştım anlattığı kadarıyla benimle denk her konuda ama ya anlattığı gibi biri değilse
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
BU ZAMANDA eğer SEN erkeksen ve karşındaki kadınsan
evet İNTERNETTEN GÜVENMEK canım.Sosyal gerçek hayatta İNSAN olamayan , yüzyüze tanışacak beyni kapasitesi aklı olmayan elinde telefon sürekli ordan TEK TUŞLA erkek seçmeye çalışan geriizeeekalıların sayısında acaip şekilde artış var.. Bulaşıcı hastalık gibi.. bu duruu sistem insanlara gazlıyor aslında içind ebulunduğumuz ŞEYTAN İŞİ SİSTEM ,
kapitalist çok medeni bozuk şeytan işi modern dünya. İnsanların gerçek haytta birbirilerine bakıp ilgilenip değer verip yüzyüze tanışmaalrı gerekiyor, kalbinin çarpması heyecanlanman çaba göstermen ve tanışman sohbet etmen. Kadınların ve erkeklerin ellerine verilen telefon uygulamarı tam bir şeytan işi , insanlar TEK TUŞA karpuz gibi birbirleri seçip KOLAYCA buluşup görüşüp 5dk. iş bitireceklerii sanıyorlar, birbirlerini ucuzlattıkça ucuzlatıyorlar.. Böyle bir ortamda en çok ucuzlayanda ERKEKLER.1 kadınlar 100lerce 1000lerce mesaj yazılıyor, Kadınların çoğu daha gerçek sosyal hayatta "merhaba" demeyi tanışmayı bile bilmiyolar, Çoğu kadın artık hayatında hiç yüzyüze bir erkekle tanışmıyor , tanışacak aklı beyni zekası IQ'sü de YOK neyazıkki?
İnsan olan için gerçek haytta tanışmak çaba gerektirir , Genel örnek vermek gerekirse : biz erkekler önce hoşlandığımız kadına uzaktan bakarız ama o EVLİ mi? SEVGİLİS var mı? SÖZLÜmü? NİŞANLImı? bilemeyiz? böyle bir yol ayrımında düşüncelerde kadından 1yeşil ışık bekleriz.. düzgün erkekler böyle yaparlar ama artık düzgün erkek kim yamuk bozuk erkek kim bilen yok öğretende YOK, kadınların çoğu YALANCI SAHTEKAR kendisi AKIL HASTASI , feminist, gayy erkek düşmanı vs tiplerden akıl alıp saçma sapan hareketler yapıyorlar.. Abuk sabuk VIDEOlar izleyip kibir ego narsistlik şımarıklık biriktiriyorlar. Kadınlara sürekli kaçın erkek kööpektir sizi kovalayacak vs vs abuk sabuk saçma saapann çocukçaa tavsiyeler veren akıl hastalarıyla doldu etraf.. Arkadaş sen ilkokul çoocuumusun? neden kaçıyorsun o neden seni kovalasın? Beyniniz ilkokul çoocuu gibi mi işliyorszilerin? ama çoğunlukla ben kendi açımdan biliyorum bu abuk sabuk hareketleri kadınlara gazlayanlar kendileri akıll hastası ilişki uzmanı tipler, feminist arıza erkek düşmanı, kelgayy kendi erkek olmayan hayal masal hikayeler anlatıp kadınlara duymak istedikleir yalanları anlatan ve takipçi toplamaya çalışan rezil arıza tipler.
Öncelikle İNTERNETTEN TANIŞMAYI UNUTUN ARKADAŞ !!! Ne interneti? Sen insan değilmisin? Yüzyüze bir insanla tanışacak aklın beynin yeteneğin insanlın yok mu? :-)) çoğunun yok biliyorum (hayvan olarak yaşıyorlar) ama soruyoruz işte adetten olsun.. KAdınlar neden kendileri ZOR KADINI oynayıp KOLAY ERKEKLERİ seçip bulmaya uğraşıyorlar? neden acaba.. bir kadın kendi çok değerli kıymetli vs vs ama erkek değersiz ucuz adii mi? biz köprü altında yatan tinercilermiyiz? ozaman neden bizle tanışmak görüşmek istiyorsunuz? YALNIZ kalın , madem çabanız YOK , insan gibi sevmeyi tanışmayı bilmiyorsunuz ozaman elinize telefon alıp ucuz basit kolay yoldan neden erkek bulmaya çalışmayın. Gerçek sosyal hayatta iki insanın birbiriyle tanışması için iki insanında çaba göstermesi gerekir, aşk tek taraflımıdır? yoksa karşılıklımıdır? bunu iyi düşünü (beyni olanlar için) Normal şartlarda gerçek sosyal hayatta sokakta bir erkek hoşlandığı bir kadın varsa önce na uzaktan bakar inceler , o evli mi? sözlümü? sevgilis var mı? ya da kendisinden hoşşlandı mı? merak eder? ve karşındaki kadından 1 yeşil ışık bir elektrik bir çaba bekler.. ama bu ülkede kadınlar kendilerine bakan erkeğe "abazaaa vs" pis piss laflar ediyorlar gülüyorlar hakaretler ediyorlar. Bu zaten kadının o erkekten hoşlanmadığını saygı duymadığını ya da istemediğini gösteriyor açıkça. Tanışmak isteyen "insan" olan bir kadın evli değilse sevgilis yoksa karşısındaki erkekten kaçmaz insan gibi o da ilgilenir akar birşeyler yapar ve o erkeği kendien çekecek çağıracak adımlar atar vs vs ama bu ülkede ne normal ki insanlar normal olsun? bu insanlar internetle oynaya oynaya gerçek hayatta insan gibi tanşma vasıflarını özzelliklerini KAYBETMİŞLER. Örneğin soskakta sosyal hayatta bir erkek hoşlandığı kadına bakıp çaba bekliyor 1 yeşil kışık bekliyor ama kadınların çoğu sürekli aynı şeyi yapmaya alıştıkları için.. ellerinde telefon telefondan 100lerce sapııkla yalancıyla konuşup insanlıklarını kaybettikleri için artık yüzyüze normal bir erkekle tanışacak özelliklerini yitirmişler çabalarıda yok.. Ölmüşler bimişller haberleri YOK. Sürekli erkekler köpkk olacak zorla peşimizden okşacaklar, benim çabalamama gerek YOK, erkek sevecek, herşeyi erkek yapacak.. eee ozaman sen ne işe yararsın? sen sevmeyeceksin erkek sevecek? bu nasıl mantık.. sen hiçbir ardım atmayacaksın MAL gibi bekleyeceksin soğuk duracaksın erkek zorla peşinden koşacak.. yok erkek seni cebinde sanmayacakmış !!! bu ne aşağlıkça laflar düşünceler.. ozaman sevmeyin arkadaş sizler bu ülkede erkek falan ! seni cebinde görecekmiş !!! size bu aşağlık düşünceyi öğreten şerrefsizlerin ALLAH binn belasını versinn, sen insansında karşındaki erkek köööepk mi? kimse istenmediği yerede zorla durmaz.. sen tanışmak istemiyorsunda erkek zorla neden gelp senle tanışsın? bunları iyi düşünün.. KAdınların çoğunu nsürekli saapıklarıı yanlışş insanları bulmalaırnın nedeni iste BU = kibir ukalalık narsistlik ego kendini beğenmilik.. Aşk sevgi karşılıklıyken sen tek taraflı olarak hiçbir çaba göstermeden MAL gibi bekleyeceksin ve ZORLA erkek senin peşinde koşacak öyle mi? sizle rnasıl bir dünyad ayaşıyorsunuz anlamak mümkün değil cidden. Kendini Prenses kraliçe sananlar ilan edenler, kendini dağların tepesinde görenler.. Sizler tabiki normal düzgün erkekleri değil , "sadece" her kadının ZORLA üzerine saldıran istenmediği çağrılmadığı yerde ZORLA giden ZORLA tanışan evlimi sevgilisi var mı bakmayan uatnması sıkılması olmayan namussuz ahlaksız erkeklerle tanışabiliyorsunuz. Çünkü onlar gleip sizi buluyorlar, sizin insan gibi adım atıp sezi seven erkeği kendinize çekecek adımları atacak n eyeteneğiniz ne insanlığınız var.. çoğunluk böyle.. hayvan olarak yaşıyorlar.. ellerinden telefon tek tuşa internetten iş bitirmeye çalışan kendisini çok değerli sanan ama tanışmak istediği erkekleri değersiz gören UCUZ insanlar.. Neyse yazacak çok şey var ama bitmez... İNSAN OLMAK ŞART ! Bu ülkedede İNSAN BULMAK ZOR ARTIK, özelliklede büyük şehirlerde kadınlardan İNSAN ÇIKMIYOR.. neyse..
Ayrıca Günümüz filmlerine , akıl hastası yalancı ilişki uzmanı tiplere inanmayın dinlemeyin onları, özellikle sadece kadınlara gaz veren feminst keLgal vs tipleri kesinlikle DİNLEMEYİN. Kendini ilişki profesörü ilan edip VIDEOlar çeken bu tip insanlar kendiler YALNIZ , ailesi olmayan ama kadınlara akıl veren hımarhanelik akıl hastası tipler. Tek amaçları internetten takipçi yapıp para kazanmak, sürekli kendilerini överler.. ben şuna yardım ettim ben buna yardım ettim ünlü oldum vs vs aslında kendilerine bile yardım edecek beyni olmayan tipler.
İnterneti bırakıp gerçek sosyal hayata bakın , aşk sevgi sevmek gerçek sosyal hayatta var olanb ir kavram..
TEK TUŞLA LIKE ATIP birbirlerini bulanlar TEK TUŞLA SATARLAR.11 Yorumla
En İyi Cevaplar
Ne kadar güvenildiğine de bağlı bir durum. İnsanlar güvenmedikleri kişilerle kolayca iletişim de kuramazlar. Kurduklarında da yine akılda türlü tilkiler dolaşacaktır.
Söyledikleri ne kadar doğru? Bana karşı ne kadar samimi? Gerçekten benimle ilgili ne düşünüyor? Bu tip cevapsız sorular çok fazla ise oturup bir düşünmek gerekir. Sosyal olmamanın ya da olamamanın da bir getirisi bu durum olabilir. Hatta kişinin kendini yalnız hissetmesini de sayabiliriz.
Tamamen kontrolü bırakmak yerine , her ihtimale karşı temkinli olmakta fayda var. Sadece internet değil sosyal hayat için de bunlar geçerli.
00 Yorumla
İnternet & Teknoloji konusunda 434 cevap paylaştı. Asıl bu devir İnternet devri. Eskiden dalga geçerlerdi İnternetten tanışanlarla. Ama zaman öyle hızlı akıyor ki, yoğun hayat sosyal olmaya müsaade etmiyor. İnternette tanışmak, ilk adımı atmak daha cazip geliyor.
İyi tarafı bu. Sen falanca Partnerin filanca şehirde yaşıyorken karşılaşmanız imkansıza yakın.
Kötü tarafı ise İnternette herkes rol yapabiliyor kendini farklı tanıtabiliyor.. Aynı anda biriyle cinsellik konuşurken diğerine şiirler gönderebiliyor. İyiyi kötüyü Ayırt etmek zor ve zaman alır00 Yorumla
1 yılHızlıca gerçekten tanışmak lazım. Kalabalık bir ortamda. Mutlaka kiminle nerede olacağını birisine söylemen lazım.
Buluşunca eğer hoşuna giderse bol bol soru sorup çok iyi gözlem yapacaksın. Çelişki var mı yok mu bakacaksın. Bir şey saklıyor gibi mi yoksa açık mı, yakınındaki diğer insanlardan bahsediyor mu, seni onlarla tanıştırmak istiyor mu, senden onlara bahsediyor mu... Hikaye uzar gider.
Kalbine Sor, güvendiğin arkadaşınla tanışıtır vs.
Biz bu adımları aştık çok şükür. Sırada aileler var 🙏00 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Merhaba! 🙋♀️ Bu zamanlarda internetten tanışmak biraz riskli olabiliyor haklısın. Güvenmek konusu biraz zaman alıyor, çünkü karşımızdaki kişinin gerçek yüzünü hemen göremeyebiliyoruz. Bence önemli olan, ona zaman tanımak ve karşılıklı samimiyet kurduğunda biraz daha rahat hissedebilmek. Ayrıca, kişiyi daha iyi tanımak için ortak arkadaşlar ya da güvenilir platformlar üzerinden iletişim kurmak da iyi olur. Kendini güvende hissetmeden, yalnızca içgüdülerine güvenerek hareket etmemek en iyisi. Düşüncelerini açıkça paylaşırken dikkatli olmanı öneririm. Bu, internet ve gerçek hayat arasında denge kurmaya çalışmak gibi bir şey. 😉
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
72
Cevap
77Cevap
- İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı.
u 1 yılgüvenmemek gerekir
00 Yorumla
1 yılKadın olsun, erkek olsun - aşk manasında olsun, dostluk manasında olsun artık kimse ile internettten tanışmama kararı aldım ben. Bana internettten tanıdığım insanlar çok zarar verdi. En sağlıklısı kesinlikle reel hayattam tanıyıp, tanışmak. Reel hayatta kendilerini pek gizleyemez kötüler, anlarsın. Sana şöyle örnek vereyim; farzet ki ben sana psikolojik olarak ciddi zarar verecek biriyim ve iş arkadaşıyız. Az çok anlarsın değil mi hal ve hareketlerimden, uzak durursun. Ya da komşuyuz. Anlarsın az çok değil mi? Ya da çevreden biriyim. İlla az da olsa anlarsın değil mi? Amaaa internetten anlayamayabilirsin. Kaldı kii iyi biri bile olsa genelde gerçek bir bağ oluşmaz internetten tanıdığınla. Yani fazla sevilmezsin büyük bir ihtimal. Aşk için de dostluk için de geçerli bu. Ben zamanında çok yaptım bu hatayı. Çok pişmanım. Sen sen ol, sosyal medyadan kimse ile samimiyet kurma. Kimse ile.. Kadın da olsa..
919 Yorumla- 1 yıl
Eksik ama bu da bir görüş.
- 1 yıl
@1kahveyenedersin eksik değil cidden yaşadım maalesef
- 1 yıl
Kötü kişilere ya da kendini doğru tanıtmayan kişilere denk gelmiş olman gayet genelleme yapmanı haklı bir durum değil bence.
Kendimden ziyade düşüncem şu:
Buradaki insan da dışarıdaki insanla aynı. Zaman gerek tanımak için. Hop demeye görüşülmez tabi de zamanla, tanıdıkça da inanırsın gibi geliyor.
- 1 yıl
@1kahveyenedersin benim reelde tanıdıklarım daha kötü çıktı
- 1 yıl
@1kahveyenedersin Ama bu hemen hemen herkes için böyle bence.. Reel hayatta belli ediyorlar daha çok ne olduklarını. Yoksa reelde de kötüler elbet çıktı karşıma. Özellikle iş dünyasında
- 1 yıl
@cimenlerinkokusu demek istediğim şu. Kesinlikle kapı kapatmak gibi bir durum saçma olurdu. Yoksa her yerde iyi ya da kötü birileri çıkacak. Ben de mesela sanalda daha fazla vakit geçirdiğim için buradaki insanları daha iyi tanıyacağımı düşünüyorum. Çünkü baış açıları, konuşmaları, hitabetleri ve ya tepkileri bile çok detay verir insanların. Sanal bu yüzden daha cazip bence.
Yoksa düşüncene saygım var ama ben tam olarak böyle düşünmüyorum diye belirttim. - 1 yıl
@Tükendimçok2 bu da var mesela, evet.
- 1 yıl
@1kahveyenedersin peki ☺ Ama şu da var sanal bağlar daha zayıf oluyor? Neden acaba? Mesela sanaldan tansıtıgım dostlarım oldu en ufak şeyde silip attılar beni. Ama reel hayattaki dostlarım böyle değil. Bunu da çözemedim 🤭
- 1 yıl
Reelde kaç kişiyle tanışıp kaç kşi ile devam ediyorsun? Sanalda kaç kişi ile tanıştın bir de bu zamana kadar?
Oran olarak sanal daha azdır eminim. Yani iyiye her yerde denl gelmeme ihtimali var. Sanalın tek zaafiyeti daha uzun sürüyor güvenmesi. - 1 yıl
@1kahveyenedersin evet daha çok reelde. Ama sonuç hüsran hep.. 😖
- 1 yıl
Sanalda sonuç kötü bitiyor..
- 1 yıl
Nasip, üzülecek bir şey yok. Dengine denk gelmediğini sil at. Bu kadar basit.
- 1 yıl
@1kahveyenedersin ☺🤗
- 1 yıl
@1kahveyenedersin ne yaptıpar sna
- 1 yıl
@Lololalitta ne yaptılar sana derken neyi ya da ne kastediyorsun?
- 1 yıl
Bende çok yanlış kişilere denk geldim internette ama en sevdiğim arkadaşımı da buldum internetten yani herkes kötü değil bu yüzden genelleme yapmak doğru değil bence
- 1 yıl
@günes121212 kesinlikle💯
- 1 yıl
@cimenlerinkokusu İşin özü sanalda reelde tanışmak değil aslında tanıştığın kişi yakınında mı değil mi o önemli sanaldan tanışmıssındır ama her gün buluşuyorsundur yakındır sana diğeriyle de reelde tanışıklığın vardır ama buluşma sıklığın azdır yine tanıyanazsın o yüzden uzaktan ilişki ile sanaldan tanışmayı birbirine çok karıştırıyoruz asıl durum buluşma sıklığının fazla olduğu kişiyle olmak.
- 1 yıl
@Serenityyy1 Çok haklısın da arkadaşlar bir şey unutuyorsunuz reeldeki insanları neden hep iyi sanıyorsunuz ben çevreme baktığımda en fazla 5 tane iyi şahıs görüyorum fazlası yok çoğu insan iki yüzlü sanal reel fark etmez bile asıl gerçek bu bence
Gizli Üye(25-29)1 yılSoruya cevabım evet canım sosyal medyada insanlar gerçek yüzlerini asla göstermezler süslü cümlelerle seni etkiler güven aşılamak için de kendini olmadığı gibi biri gösterir sende o diğerleri gibi değil diyerekten kanarsın yapma denendi onaylandı 6 senelim sevgilimi uzaktan ilişkide ayda 3 kere görmeme rağmen tanıyamamışım bulunduğu şehirde de fingirdetmiş insanlarla bu aşamada sosyal medyada ikimizin fotoğrafları olmasına rağmen 😊 güvendiğin tanıdığın insanlarla ol. Sosyal medyadan kız arayan erkek boş bir insandır çevremde ben bulamadım şurdan iki üç kıza yazayım bakayım oltaya hangisi gelecek hesabı yapıyorlar... Saf olma
714 Yorumla- 1 yıl
Ya gerçekten niyeti ciddi ve evlenecek kız arıyorsa 🤔
Cevap sahibi1 yıl@Mavilibayanyy evlenecek vaadiyle gelirler hep zaten hiç şaşmaz şurada bana sosyal medyadan bir fotoğrafımı görmeyle ciddi düşünüyorum buluşalım diyen 15 kişi oluyor bak bir fotoğrafla 😊 evlilik denilen şey surete göre belirlenmez bulunduğun ortamdadır huylarını görürsün edersin tanırsın öyle alırsın bu kararı... Görücü usulu şeklinde bir tanışma ise misal aileler öneriyorsa durum farklı onda tanıyabilirsiniz işin içine aile giriyor
- 1 yıl
yani dediğin mantıklı mesela benim çevrem arkadaş ortamım yok. ben ve benim gibi insanlar nasıl evlenicek
Cevap sahibi1 yıl@Mavilibayanyy Görücü usulu evlenebilirsin senin çevren yok ama annenin babanın da mı yok? Düğünlere vs git sosyalleşmek adına bir şeyler yapabilirsin. Sosyal medyadan ille de olacaksa da yakınında olsun sana yakın yerde oturmuyorsa onaylama bile
- 1 yıl
sence ben kendi çevremden evlenir miyim ! geleneksel aile kafa yapısı var benim çevremde ve bir erkekte aradığım kriterler çevremde yok mesela modern olucak özgürlüğümü kısıtlamıcak baskı otorite kurmucak. kendi çevremden evlenecek olsam zaten buraya yorum yapmazdım. kendi çevremde olmadığı için sosyal medyada şansımı denemek istiyorum. benim ailem öyle kızımız evlilik çağını geldi de geçiyor hayırlı bir ksımet bulalım kafasında insanlar değiller pasifler. ben bunu söylecek olsam annem sana koca aramaya mı çıkayım der. düğüne gitmek nedir ya rezalet yani sırf biri beni beğensinde düğüne gideyim kafası eskide kaldı. benim aradığım erkek ne yazıkkı çevremde ve de türkiyede yoktur
Cevap sahibi1 yıl@Mavilibayanyy Ben senin olanaksızlığından ötürü düğün fikrini öne sürdüm zira sosyal medyadan da aynı şekil biri seni beğeniyor mesaj atıyor düğünler de canlı görüp bir erkek beğenince sana adım atmak istiyor bak erkek diyorum annesi değil ! Nasibin nereden çıkacağı belli olmaz. Sosyal medya sahte bir ortam ve basit bir ortam senin aradığın erkek modelinde ki kişi de sana uyumlanır sahte bir profil oluşturur kaldı ki ailen geleneksel aile yapısındaysa sen bu çocuğu hiç tanıyamazsın sosyal medyadan tanıdın diyelim haftada iki kere buluşabilicek misin çocuğun bulunduğu ortamlara gidebilecek misin? Arkadaşlarını da tanıman şart leyla olmayın lütfen gerçekler bunlar iki güzel söze sosyal medyada tav olmanın anlamı yok.
- 1 yıl
sosyal medyadan tanışıp evlenenleri görünce umudum bir nebze olsun artıyor ama bilemicem umarım istediğim kişilikte insan karşıma çıkar
- 1 yıl
ailem baskıcı otoriter bir aile. sevgilim olursa bir yalan bulurum buluşurum o sorun değil. sorun kimseyi bulamamam. ailen bulabilir gibi bir şey kastettin. benim babamın çevresinde olup da genç kızları olduğunu bile bilmiyorlar. bilseler bana çok talip çıkar da.
Cevap sahibi1 yıl@Mavilibayanyy Hakkınız da hayırlısı olsun. Nasibin nereden çıkacağı belli olmaz ben uyarımı yaptım başıma gelen tecrübemi de anlattım.
- 1 yıl
@Mavilibayanyy benim çevremde de öyle evlenilecek erkek yok görücü gelen tipler hep varoş kendine hayri yok ne tipine bakarım ne yaptıkları işi beğendim sen bu ablaya bakma dedikleri tutsa 30 a kadar zaten evlenirdi çoğu kişi sosyal medyadan tanışıyor Instagram dan vs cevrenden boş ver aileyi asla dahil etme zaten ayrılmak istesen ayrilamazsin patır kütür nikah masasına oturturlar köpek gibi pişman olursun
- 1 yıl
@Tükendimçok2 yani ne demek istedin sosyal medyadan mı ara diyorsun
- 1 yıl
@Mavilibayanyy evet ara Instagramdan falan sen bu kızın dediğine bakma herkes sosyal medyadan tanışıyor
Cevap sahibi1 yıl@Tükendimçok2 Kullanıcı isminden kişiliğini belli eden arkadaşım 😏 sen benim seçeneğimin az olduğundan mı evlenmediğimi düşünüyorsun sahi? İnsanların kendi tercihleri olamaz mı evlenmemek vizyonsuz yorumlarını gidip başka yorum olarak paylaşabilirsin benim yorumum da bana saydırmanın mantığı ne? Bi bitmediniz... Git sosyal medyadan bul birilerini evlenmek için koca arıyorsun fellik fellik benim vizyonum da koca aranmaz... Sen gelişirsin geliştikçe de karşına çıkar he ayriyetten ben nişanlıyım 😘 sana koca bulmada başarılar gerçi bu kafayla bulursun ama daha çooook tükenirsin
- 1 yıl
Hskdkdkdk abla sakin ol
Ya tabii ki ben de internetten tanıştım bir oyunda tanıştım inanın güvenmek kolay olmadı bir buçuk yılımı verdim ve sonunda evlendim bir tane kızım oldu o adamdan şimdi bakıyorum etrafımda duyduğum kişiler özellikle yanlış tanışmayla yani nasıl anlatayım güvenemediğimiz bariz ortada maalesef ki yani çoğu tanışan kişileri duyduğundan ya evli ya da başka bir şekil olduğu çıkıyor ya da terbiyesiz ahlaksızca davranan kişiler çıkıyor bu kadın mı erkeğin de kesinlikle kıyaslamıyorum öyle çıkanlar da var ama yerine göre değişir bence yani dediğim gibi kendimde internetten tanıştım memnunum yani evlendiğimde mutlu yuvam oldu ama herkes için tabii ki öyle değil sadece biraz zaman geçmesi lazım ilk başta güvenmemek de lazım bence
01 Yorumla- 1 yıl
Hayallerimdeki kadını buldum ❤️ darısı başıma
1 yılHerkes internetten tanışıyor zaten siz seyma subasi misiniz şehir şehir ülke ülke parti parti gezip de reelden birini bulacaksınız herkes iş ve iş ev mal gibi yaşıyor açıyor ınstagrami ya düşerse diye herkesi ekliyor kızların profili açık ayyy sanaldan olur mu ya diyorlar ama hoş bir çocuk ekleyince hepsi de geri dönüyor o şekilde tanışıyorlar
40 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılinternetten biriyle tanıştım ben erkeklerde saç çok seviyorum adam askerdi adama sordum saçınızda açılma dökülme vs. var mı? diye adam bana hayır yok dedi bende sürekli şapka takıyorsunuz ya ondan sordum dedim sonra adamı gördüm halit ergenç gibi dedim hani kel değildiniz dedim oda bana ne dese beğenirsin kel kafasının üstünde tek tel dahi saçı olmaya denir benim saçım var dedi o günden beri internete temkinli yaklaşıyorum
56 Yorumla
Cevap sahibi1 yıl@Atsız51 gerçek yaşandı bu olay
Cevap sahibi1 yıl@Atsız51 hayır bu resmen yalancılık
Gizli Üye(30-35)1 yılKonuya göre değişir.
Örneğin çok zengin birisindir ve senin için birine 100 $ vermek hiç önemli değildir. Biri çıkar 100 $ dolar borç ister 1 hafta sonra ödeyeceğim der ve ödemez. Şimdi burada 100$ verip o kişinin karakterini öğreniyorsan bence bu çok akıllıca bir hareket olur. Yüz yüze gelsen belki senden borç isteyemeyecek ve güvenini kazanıp seni iflas ettirecek 🤔 bide böyle düşün. Tanışma ile ilgili olaya gelirsek beklentin çok yüksek olmasın zaten güven bir anda olmaz. Zaman içinde oluşur, tanışma konusu ise günümüzde internet koskoca dünyayı global bir köy haline getirdi. Sosyal medya kullanmıyoruz hepimiz ve artık görücü usulü veya düğünlerde tanışma son zamanlarda iyice azaldı. Gün gelecek insanlar her türlü işini interneten yapacak, evinden çok az çıkacak.
00 YorumlaAslında canım diyemeyiz sonuçta bazen internet üzerinden tanıdığımız insanların da aklı başında düzgün insanlar çıktığını görebiliyoruz ama sadece internet ve anonim bir ortamda kalan birisine güvenip her şeyini paylaşmak doğru değil. İnternet dışına çıkarsın yüz yüze gerçek hayatta iletişim kurarsın onda bile beteri kadar bilmesi gerektiği kadar şeyleri bilmesi gerekir yani Bir insana kendi kanından dahi olsa güvenebilirsin Ama her şeyin anlatamazsın
00 Yorumla
1 yılİlk başta İnternetten tanıştığın kişiyle herşeyini anlatma, paylaşma çoğu konuşmalar dozunda olsun. Güvenli bir ortam değil sonuçta herkes kendini gizleyebiliyor ya da yanlış bilgiler verebiliyor. Burada önemli olan konuşma zamanınız, sürekli konuştuğunuzda samimiyetiniz başlıyor ve birbirinizi tanımaya başlıyorsunuz. Güvende yavaş yavaş girince işin içine başka bir sosyal ağ üzerinden iletişim kurup orada da konuşmayı sürdürdüğünüzde daha sonrasında yüz yüze görüşebilirsiniz. İnternet ortamında tanışıp 20 yıldır arkadaşlığımı sürdürdüğüm kişi var. ☺️
00 Yorumla
1 yıltürk insanının internetten tanıştığı kişi ile görüşme sebebi %90 cinselliktir veya cinsellik türevli bir şeylerdir. bunun dışında olanlar pek kaideyi bozmaz.
türkiye burası, tam olarak hangi şey kendi amacı için kullanılmış ki, internette kullanılsın...00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılDünyada hayat başladığı günden beri tam emin olmadan hic kimseye güvenilmemeli. Güvensizlik, bir korunma içgüdüsüdür. Günden güne insanların daha fazla menfaatperest, acımasız ve yalancı olduğunu da düşünürsek, kolay güvenmemeli ve mümkünse ailelerin her tanışmadan ve kişiden tamamen bilgisi olmalıdır.
00 Yorumla
1 yılYalan söylemenin gerçeği veya sanalı olmaz. İnsanlar senelerce tanıdıkları yüz yüze baktıkları kişiler tarafından aldatılıyorlar. Ondan dolayı yok sanaldan güven olmaz falan demek çok da içi dolu değil. Tabi bazı ölçütler var onlara dikkat etmek gerek.
00 Yorumla
1 yılEğer sana bazı sırlarını verebilecek kadar güveniyorsa kendiside güvenilirdir. Ben mesela ayıptır söylemesi sonucuna bile bakmadan internette çoğu kişiye güveniyorum. Belkide herkesi kendim gibi sandığım için kaybediyorum. Ve reelde hiç arkadaşım yok. Sanaldada bir elin 5 parmağını geçmez. İstersen bana yaz arada konuşalım dertleşelim.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılSanki dışardaki insanlar çok mu güvenilir? çok mu dürüst? çok mu seviyor seni sanıyorsun? dolardaki insanların çoğu yüzüne gülüyor sana sırtını döndüğün o an deccala dönüşüyor ve senin düşmeni bekliyor bj yüzden reel sanal fark etmez önemli olan karakterdir bence
21 Yorumla
Cevap sahibi1 yılKi zaten sanaldaki insanlar uzaylı değil reelde yani aramızdalar
1 yılBu zamanda birine güvenmek sıkıntı iş yani konu net değil burdakiler de insan ama yalan çok söylüyorlar ve nasılsa klavye arkasında kalıyor diye de ispat edemiyor kişi
40 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılEn güvenilir olan tarafı reelde tanıdığın biriyse seni sanaldan bulup eklemişse ve sen de bu kişinin senin için uygun olduğunu düşünüyorsan sosyal medya o zaman biraz da olsa güven verebilir. Fakat hiç tanımadığın bilmediğin (hem geçmişini hem de şimdiki halini) biriyle görüşmek için hiç güven vermeyen bir ortam.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBen kalkistim böyle bir şeye hatta hayatımın aşkını bulduğumu sandim aileler bile tanıştı sonu hüsran gerçek yüzü çok sonradan ortaya çıkıyor. Bana evlilik sözü verdi ciddiyet yoluna girdik benden başka kaç kişiyle görüşmüş artı birine evlilik sözü vermiş. Ailesi de suçu onun üstüne attı geriye çekildi ben kaldım ortalıkta. Birde maddi manevi gocunmadim harcadım ve sonu nankörlük vefasızlık. Binbir surat taşıyorlar. Her dediğine inanma. Temiz Karakter çok önemli. Olur, olmayacak diye bir şey yok ama sonun bana dönmesin. Her gün ah ediyorum defalarca beni de ailemi de yordu yıprattı. Yedi bitirdi. Ortalikta ben kaldım kaç kere uyardım onu yalan sevmem oyalama kandırmaca sevmem diye. Sosyal medya sahte bir dünya. Sadece hayır işleri için kullanılmalı.
00 Yorumla
1 yılcanım değil tabiki başta güven problemi olur o güveni sağlarsa neden olmasın dışarıda tanıştığın her insan dört dörtlük çıkacak değil ya onun için tanışılır sorun olmaz ben hemen herkese güvenmiyorum o güveni bana vermesi lazım
01 Yorumla- 1 yıl
Len kötü birşeyde yazmadım niye hemen canım diye sansür attı site tam sıyırmalık 😅😂
1 yılYan yana 1 2 yıl zaman geçirdiğiniz ve tanıdım dediğimiz insanlar bile yanlış çıkıyorsa. Sanalda tanıdığına da şans vermen tabiki olumlu. insanları gerçekten tanımak imkansız...
10 Yorumla
1 yılhem de en daniskasndan. Özellikle sanaldaki erkeklerin hepsi leş. Çogu evli zaten ama karşna koca olamayıp başkasnn peşinden koşuyorlar. digerleri de zaten adam olsa sanalda kadın avına çıkmaz
01 Yorumla- 1 yıl
karısına*
1 yılGörmeden kimseye inanma kimseye güvenme ve kimseyle sevgili olma. Istersen 1 sene o insanla görüṣmeden konuṣ yinede bunu asla yapma. Iliṣki gördükden sonra baṣlar.
00 Yorumla
1 yılİnternet çok tehlikeli bir ortam. Buradan tanıştığınız herhangi birinin sizi öldürmeyeceğinin bir kesinliği yok. İyice insanı tanıdıktan sonra böyle işlere girişin mümkünse
00 Yorumla
1 yılÖzellikle son zamanlarda olanlardan sonra bir erkek olarak söylüyorum kız olsun erkek olsun fark etmeksizin çok zor sen yine de dikkatli ol her söylenene inanma daha çok söylenen ve yapılanları ve karşı tarafın sen hariç başkalarına nasıl davrandığına da dikkat et
00 Yorumlahemen guvenmek canım olabilir evet. aktif kullandigi bir sosyal uygulama profilini incelemek arkadaslariyla tanismak belki bi isyeri ziyareti falan iyi olur..
00 Yorumla
1 yılGörüşeceksin tanıyacaksın zamana ihtiyaç var internet , ortam, arkadaş önerisi hepsini tanıman için zaman gerekir pek bir farklı yok bizim toplum internete nedense farklı bakıyor
00 Yorumla
1 yılİnsana güvenmek hata zaten sevgimi kaldı insanlar ilişkiyi ya yatmak için ya para için yapıyorlar
01 Yorumla
Soran1 yılOff o kadar doğru ki belki bir ümit dedim
1 yılzaman gosterir ben de uzak mesafe iliskisindeyim 1yilldan fazladir taniyoruz bir birimizi 8 aydir beraberiz guven sadakat sevgi var aramizda
10 Yorumla
1 yılSalkkklık değil ama yanıltıyorlar senin kafanda oluşturduğun profil gibi olmuyor hayal kırıklığı yaşamamak için ilerletme derim
10 Yorumla
1 yılBunu anlamak için beyin kullanmak gerekir
Gerçek hayatta beynini kullanamayan sanalda hiç kullanamaz
00 Yorumla
1 yılGorusun gozlemleyin o halde :) internetten tanisan da uzayli degil, sokaktaki insan sonucta :)
00 Yorumla
1 yılInternette tanıştığın bir arkadaş olarsksa görüş konus sakınca yok sma iyice tanımadan bilmeden ilişki kurmak biraz zaman ister
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 571 cevap paylaştı. Değil. Kimisi mert gbi doğruları söyler. Kimisi söylemez. Karaktere bağlı. Önemli olan onun yalanını yakalayınca onun yanında kalmamak.
00 YorumlaGenellikle sanal alemde herkes kendini mükemmel biri olarak tanıtıyor bu yüzden yanılma payın çok yüksek
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılHerkes Reel reel demiş reel ne? Ben internetten biriyle tanıştım üçüncü gün ya da dördüncü gün buluştuk ama aramızda sevgi oluşmadı iki ay beraber geçirdik kim ne olur ne çıkar bilmiyorum ama buradan tanışmaya ben de sogugum
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 456 cevap paylaştı. canım değil ki nasıl olsa beni görmüyor deyip konuştuğun kişi evli olupta kendini sana bekarım diye tanıtmaya kalkıp kandırılmayasın
00 YorumlaGüven karmaşık konu hiç kimseye tamamen güvenmemeli muhakkak bir hata payı bırakılır herkes insan sonuçta hata yapar bilerek veya bilmeyerek 🤷🏻♀️
00 Yorumla
1 yılİnternetten tanıştığım 7 yıllık arkadaşım da var yani nadiren de olsa güvenilir kişiler çıkıyor. Zaman ver bakalım değişmezse güvenirsin.
00 Yorumla
1 yılmaalesef ki aptallık insan yakinindakine guvenemiyorken sadece söylenenden ibaret birisine guvenilmez
00 Yorumla
1 yılBiz birbirimizi görmeden bir yıl sevdik hala ilişkimiz sürüyor
03 Yorumla
Soran1 yılYa ne güzel nasıl oldu
- 1 yıl
Hala birbirimizi görmedik benim üniversitem onun yaşadığı şehire çıktı Eylül'de gidicem
Soran1 yılHadi hayırlısı bakalım
Hayır değil. İletişim sağlıklı ve düzgün olduğu sürece güvenebilirsin.
10 Yorumla
1 yılBunun internet ortamı veya sosyal ortamı yok maalesef insanlar tuhaf yaratılmış canlılar kimin ne olduğunu anlamak o kadar zor oluyor ki
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 620 cevap paylaştı.
u 1 yılBuradan birisiyse akşam saatlerinde sesli konuşmak işte müsait değilse evlidir.
10 Yorumla İnternet & Teknoloji konusunda 1,5b cevap paylaştı. İnternet şans işi düzgün biri de çıkabilir sütü bozuk pislik de çıkabilir tanımadan güvenme
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılNereden tanıştığın değil kim olursa olsun güvenmek aptllik
12 YorumlaBen genel olarak insanlara güvenemiyorum nerden nasıl tanıştığımın da bir önemi yok..
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılNe olursa olsun, karşılıklı güvenmeden de ilerleme sağlayamayız🤷♂️
10 Yorumla
1 yılGerçekleri görebilecek zamana ulaşabilene kadar güvenMİŞ gibi yapmanı tavsiye ederim. Hem karşı taraf seni aptal zannettiğiyle kalır hem de sen zekanı kullanmış olur alnın ak olayın içinden çıkarsın
20 Yorumlaİnternetten tanıştığı herkeze güvenmek canım olabilir
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 343 cevap paylaştı. Tanırsın içine sinmesse bırakırsın internetmis sokakmis farketmez insan insandir
00 Yorumla
1 yılGöründüğü gibi maddi manevi olarak bir cevap vermeyin olur biter
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 717 cevap paylaştı.
1 yılÇay kahve iç ordan anlarsın zaten kalabalık ortamda buluş
00 Yorumla İnternet & Teknoloji konusunda 558 cevap paylaştı. Genel olarak birine güvenmek sıkıntı bu devirde, sanalda işe daha sıkıntı
00 Yorumla
1 yılBuluşmadan daha fiziksel olarak bile görmediysen slaklık değil, g. zekalılıktır.
00 Yorumlaİnternetten tanıştığın biri olmasına gerek yok birine güvenmek genel olarak canım
00 Yorumla
1 yılİnternet çağındayız reelden farkı yok tabi reele dönüştürmek şartıyla her şey mümkün
00 Yorumla- İnternet & Teknoloji konusunda 592 cevap paylaştı.
1 yılBence bunu düşünmek saçmalık.
Hatta büyük saçmalık.00 Yorumla
1 yılReelde tanıştığın biriyle de benzer riskler var.
00 YorumlaYo hiç de değil neden olsun dışarda tanıştığın kişinin doğru söylediği kesin mi ki
00 Yorumlaİnternet & Teknoloji konusunda 922 cevap paylaştı. Hayır iyi insan her yerde iyidir zaten kim olursa olsun huyunu suyunu belli ediyor bu realdede böyle internet ortamındada böyle.
00 YorumlaYüzyüze buluşma olmadan ve aradan yıllar geçmeden kimseye güvenmem, 20 yıl geçse de hep şüphem olur
00 Yorumla- Devamını Gör (89)
Devamını Gör(134)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Bu zamanda internetten tanıştığınız birine güvenmek salaklık mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer