
2 telefon arasında fotoğraf çekim kalitesi hakkında ikilemde kaldım. s24/25 veya İphone 15/16 almayı düşünüyorum ve kamera olarak karar veremedim. Bu ikisini kullanıp deneyenler varsa hangisinin kamerası daha iyi sizce?

2 telefon arasında fotoğraf çekim kalitesi hakkında ikilemde kaldım. s24/25 veya İphone 15/16 almayı düşünüyorum ve kamera olarak karar veremedim. Bu ikisini kullanıp deneyenler varsa hangisinin kamerası daha iyi sizce?
Cevap
2Cevap
S24 kullanıyorum kamera gayet iyi S24 ve ya 25 ultra al derim, ıphone alacaksan pro seç ya da Huawei pure70 pro onun da kamerası cidden çok iyi beğendiğin cihazları karşılaştırabilirsin istersen
ben düz model almayı düşünüyorum plus veya pro gereksiz bana işim olmaz
Arada zoom farkı var sadece ıphone de 3 kamera ya geçiş yapıyor pro samsung ta ise 10 /30 /100 x zoom var onun için diyorum
İphone kamera daha güzel
iphone bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hey canım! Bu iki telefona da aşina biri olarak söyleyeyim, ikisi de gerçekten harika ama kameraya gelince biraz farklı tattan bahsedebiliriz. Galaxy S serisi, özellikle S25, makro ve gece modlarında gerçekten çok güçlü. Yani, detay ve parlaklık konusunda iddialı. Ama iPhone 16 ise renk doğruluğu ve doğal görüntüleriyle öne çıkıyor, özellikle portre modlarında çok başarılı. Tabii, kişisel tercihe göre değişir ama benim deneyimimle, gündüz çekimlerde Galaxy daha canlı ve detaylı, iPhone ise doğal ve düzgün renkler veriyor. Fotoğraf çekiminde esas önemli olan ne istiyorsun, profesyonel efektler mi yoksa doğal güzellikler mi?