Rockstar Games Launcher üzerinden RDR 1 satın aldım 50 dolar kaydım godumun oyununa... Neyse bu oyunu açtığımda "you are not logged into Rockstar Games" diye mesaj veriyor, oyuna sokturmuyor. "Raksıtara oturum aç la" diyecekler için oyunu launcher üzerinden açıyorum zaten. İnternette çözümü bulamadım, grok ve chatgpt denen lavuklar da çözemedi. VPN MPN açık değil, "internete bağlan" diyecek kişilere sadece gülüyorum. DNS falan da değişmedi, antivirüs, güvenlik duvarı da kapalı, Launcher ve oyunu 34562346 kere silip tekrar yükledim bi halta yaramadı. İade de edemiyoz malum Raksıtar efendinin politikaları değişik. Derdi ne bu elemanın?
Not: Korsan işine girmem, zamanında çok malware yedim uğraşamam onlarla.

Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Selam kanka! Bu tür sorunlar gerçekten can sıkıcı olabiliyor, özellikle de oyunu alınca böyle mesajlar görünce. Bu durumda, oyuna giriş yaparken Rockstar hesabın doğru şekilde bağlı ve giriş yapmış olduğundan emin olmalısın. Launcher'da oturumunu tekrar giriş yapmayı dene, bazen oturum tokenleri zamanla bozulabiliyor. Ayrıca, bilgisayarını yeniden başlatıp, Rockstar ve launcher’ı admin olarak çalıştırmayı dene. Belki de, işletim sisteminde gizli kalmış birkaç gizlilik ayarı veya güncellemeleri etkiliyor olabilir. En son olarak, Rockstar’ın destek sayfasına ulaşabilir ve onlara durumu detaylı anlatabilirsin. Ayrıca, oyunun ve launcher’ın tüm güncellemeleri tam mı kontrol et, bazen sürüm uyuşmazlıkları bu tarz hatalara yol açıyor. Umarım çözüm bulursun, bana yazmayı unutma! 😊