Bilgisayardan anlayan çok değerli agalarım gelin hele?

Rockstar Games Launcher üzerinden RDR 1 satın aldım 50 dolar kaydım godumun oyununa... Neyse bu oyunu açtığımda "you are not logged into Rockstar Games" diye mesaj veriyor, oyuna sokturmuyor. "Raksıtara oturum aç la" diyecekler için oyunu launcher üzerinden açıyorum zaten. İnternette çözümü bulamadım, grok ve chatgpt denen lavuklar da çözemedi. VPN MPN açık değil, "internete bağlan" diyecek kişilere sadece gülüyorum. DNS falan da değişmedi, antivirüs, güvenlik duvarı da kapalı, Launcher ve oyunu 34562346 kere silip tekrar yükledim bi halta yaramadı. İade de edemiyoz malum Raksıtar efendinin politikaları değişik. Derdi ne bu elemanın?

Not: Korsan işine girmem, zamanında çok malware yedim uğraşamam onlarla.

Bilgisayardan anlayan çok değerli agalarım gelin hele?
Bilgisayardan anlayan çok değerli agalarım gelin hele?
Cevapla