Numarayı silip 1 ay sonra geri kaydeden erkek dönmek mi istiyor ben mi abartıyorum?

2 ay önce birbirimizin numaralarını sildik bütün sosyal medyadan çıkarttık sevgili değildik ama baya samimiydik ( 1 ay sonra numaramı geri kaydetmiş )

Numarayı silip 1 ay sonra geri kaydeden erkek dönmek mi istiyor ben mi abartıyorum?
Cevapla