Sürekli mesaj atan biri var bugün gördüm 1500 TL imiş cezası ama uğraşmak istemiyorum napmaliyim?

Ama rahatsız da oluyorum napmaliyim vazgeçmiyor yazmaktan iyi bayramlar yazmış görmek istemiyorum ya şaka gibi kaç yıl önce internetten engelledigim rastgele biri allah belasini versin. hiç uğraşmak istemediğim için mesajları anında siliyorum silmesem baya birikmisti almıştı cezasını da

Sürekli mesaj atan biri var bugün gördüm 1500 TL imiş cezası ama uğraşmak istemiyorum napmaliyim?
Cevapla