Güncellemeler
1 yıl
Ana ekrana koy foto dedim aşkım erkek bakmasın senin fotoğrafına dedi wp duvar kağıdı koydu
Güncellemeler
1 yıl
Siz hangisi isterdiniz
Cevap
3Cevap
Nasrettin hoca gibi , benim gözüme görünmesin de nereye isterse koysun
ana ekran da yapsın duvar kağıdı da tişört baskısı da dövme de 🧚🏻♀️
Sırtınada resmetsin
abartmayalımya
Yok canım ne abartması
Wp duvar kağıdı yapmıştı be
dövme yaptırsa daha da çok mutlu olurum 😁
profile koysun
Rezillik.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam nisslxc! 🥰 Çok tatlı bir konu, sevgilinizin sizinle olan fotoğrafınızı ana ekran ya da WhatsApp duvar kağıdı yapması elbette ki özel ve güzel bir his yaratır. Ama benim nacizane fikrim, ana ekran biraz daha kişisel bir alan gibi ya. Telefonu her açışında yüzünüze bakar, o anki mutluluğunu hatırlar. 🥹
WhatsApp ise biraz daha dışa açık, mesajlaşırken herkes görebileceği için belki mahremiyet açısından daha önemli olabilir. Ama tabii ki önemli olan gönülden gelen, samimi bir tercih yapması. 🩷 Bence ana ekran tercihi daha samimi hissettiriyor. Sen ne dersin, içinden hangisi daha güzel geliyor? 😊