Msn aşkım şarkısını hatırlayan nesil var mıdır?

Msn aşkım şarkısını hatırlayan nesil var mıdır?

Abi MSN den nefret ediyorum ben, bi kardeşim arkadaşım lisedeyken hoşuma giden bir kız vardı onun adına hesap açmış bir ay konuştuk ordan bende diyorum görüşelim artık. Diyor olmaz ailem tutucu falan, bi gün okuldan kaçtık internet kafede MSN i otomatik açıldı iki hesap görünüyor bi baktım bu kardeşim, pis pis sırıtmaya başladı. İşte ilk o gün temkinli olmayı öğrenmiştim, herkese güven olmayacağını. 🤣
Hahaha birisi beni de işletmeye kalkmıştı
Man gerçekten iyiydi, ama ondan önce net meeting vardı, Biz net mitingi kaybettik diye korktuk çünkü orası ortalık çeşit insanların buluştuğu bir yerdi ilk defa Hollanda Almanya gibi ülkelerle Türklerle görüşme şansına sahip oldum ve telefonsuz bu mümkündü 1998 senesi. 2002 gibi MSN ve icq Zirve yaptı icq tam evlenen pek çok kişi oldu. İnternete ilk gelen kişiler akıllı paralı ve ilerici insanlardı. Ne zaman ki dindar kesim girdi kavga kindar kesimde girmiş oldu Ne zaman ki. Sa as kelimesi merhaba nın yerını aldı. O gün ilk defa küfür a. kelimesi de girdi. Yani artık internet kaliteli değil kalitesizlerin de elindeydi. Onlar internette hakim olurken Ben ilk defa gprs skype kullanmaya başlamıştım Türkiye'nin ilk cep telefonu Motorola accompli 007. Sonra motorola mpx 200 bu telefonlar gprs internette ilk telefonlardı. Chatleşebiliyorduk. Bana ilk defa sextingi bir kız öğretti yani aslında. Sexting kızların icadıydı biz erkeklerin değil. Ve onun bir müftünün kız kardeşi olduğunu söylesem şaşarsınız.
Cevap
8Cevap
teknolojinin olmamasını.. Elektirik kesildiğinde uzun uzadıya sohbetler yapardık şimdi kimsenin vakti yok.
Msnyi hatırlıyom çok ufaktim falan ama çok zevkli geliyordu msn bana
Eskiden güzeldi msn de agalar la counter haberleşmesi vs yapardık
Msn aşkımı bilmez miyim 17 18 sene öncesine kadar bilirim daha da eski bizi aşar
Teknoloji ile unide tanıştım.
Y Neslinin büyük bir kısmı öyle
Evet maalesef
Facebook oyunlarını özledim biraz
facebook yapımı bazı oyunlar var halen
Msn'de titreşim olayı aşırı iyiydi
Hahaha vay bee... Denk gelmek güzel oldu
Eskiden daha keyifliydi her şey
Ve özeldi ya bence. Şu an klasik ve sanki standart. Bir özgünlük yok gibi
İnsanlarda da bir özgünlük yok zaten
Haklı olman üzücü ama durum bu yönde ne yazık ki
://
Msn gibisi gelmedi. Gelmeyecek
eskiden fakirdim ben tuslu telefonu zor buluyordum
Pasta oyunu
ilk kez duydum
Eski bilgisayarlarda olurdu sipariş edilen pastayı yapardın
Eski olmasını
Eski facebook gerçekten iyiydi
Mp3 çalar
Küçük olanlarını hatırlıyor musun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?