Ödediğim Vergilere ve Faturalara Rağmen Neden Hizmet Alamıyorum?

Ben bu hattın parasını ödüyorum, faturanın vergisini ödüyorum, telefonu alırken vergi ödedim, erişim engeli getiren uygulamalara para ödüyorum ama şu an hiçbirini kullanamıyorum. Benim suçum ne? Böyle saçma bir düzen olabilir mi? e-Devlet’te anket yapılıyor, peki neden sonuçlarına uymuyorsunuz?
Ödediğim Vergilere ve Faturalara Rağmen Neden Hizmet Alamıyorum?
Cevapla