Şimdi şöyle bir senaryo düşünün. Ben bir kitap yazıyorum ve bunu Amazon KDP üzerinden yayınlıyorum ve insanlar satın alabiliyor. Şimdi bilmeyenler için ekliyeyim bunun için bir kurumsallaşma falan gerekmiyor. Neyse, ben de ne zaman istersem Amazon'dan para mı talep ediyorum. Amazon da bana bir çek hazırlayıp (şu zamanda Türkiye'ye sadece çek ile ödeme yapılıyor) benim adresime çeki kargoluyor. Ben de çekimi alıp burada bir bankada bozduruyor ve nakit alıyorum. Yani bir bakıma bir gelir elde etmiş oluyorum. Şimdi bu durumda benim adıma yazılmış bu çekten elde ettiğim paradan gelir vergisi ( ya da herhangi başka bir vergi) ödemek zorunda mıyım?
Lütfen işi bilen kişiler cevap versin, ciddi olmayan cevaplar istemiyorum.
Lütfen işi bilen kişiler cevap versin, ciddi olmayan cevaplar istemiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer