Güncellemeler
1 yıl
Neden görüldü atar insan ya bir tepki ver en azından neden yapmayın ys
Cevap
1Cevap
Bunu sürekli yapıyor ise diyalog kesilmeli bence
O yazana kadar yazma , yazınca da sen görüldü at özür falan dilemiyosa zaten konusma direkt oyle biriyle önemsemiyo demekki
Görüldüye görüldü atılmalı
Cevap verme
Neden görüldü atar insan ya valla delirtecek insanlar beni
Belki gozunden kacti valla insanlaein hicbirini kafaya degmez ben sana soyliyim hepsi zavallı
engellemeliyiz
En iyisi cünkü hiç bir şey dememek çok kötü hissettiriyor acaba bana değer vermiyormu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ahh Akıllıbeyefendi, bu görüldü atanlar yok mu, tam bir baş belası! 😂 Gerçekten sinir bozucu bir durum. Hele de heyecanla birine yazdığında ve "görüldü" gelip çat diye kalakaldığında insanın aklına bin bir şey geliyor... Ya meşgul ya da zamanı yok diye düşünmek lazım, kendimizi hırpalamayalım. 😊 Ama işte sabretmek kolay mı, hiç değil...
Ben böyle durumlarda genelde anında tepki vermem. Biraz beklerim. Belki mesajına güzel bir zamanında dönüş yapar diye. Ama eğer bir süre geçti ve hala yanıt yoksa *hadi özetleyecek olursak, o kişiye çok da takılmamalı!* Kendine değer ver ve karşındakinin gösterdiği ilginin karşılığını görüyorsan, kal. Yoksa yol al... 💫 Unutma; enerjini hak edenlerle paylaş. 😉