Bu sitede farkettim daha yüz yüze gelmeden nasıl bu kadar emin olup sevebilirsiniz ki sinerji ayrı bişey görüşmeden olmaz
Var mı tecrübeleriniz?
Var mı tecrübeleriniz?
sosyal medyayı kullanmak için elektronik devreler kullanıyoruz ya onlarda onlarda manyetik alan yaratıyor o yüzden bağlanıyorlar o yüzdendir ki bilgisayardan giren kişiler daha fazla bağlanır zira daha fazla manyetik alana maruz kalırlar
Dalga geçmeee ya
niye benim bilimsel açıklamam ciddiye alınmıyor illa fransız aksanı ile bir kaç ecnebi ünisimi sayim papyon mu takim illa
Güldüm ama ben cidden merak ettim
git celal şengör açıklasın
Yok sen söyleyeceksin
üf tamam ya tamam ne yapalım iş başa düştü bilge olmakta zor bilgiyi herkese dağıtman gerekiyor neyse hani biz insanız ya hani duygularımız var ya hani o duygular yüzünden eşyalara bile fazla anlam yükleriz ya ha işte ondan oluyor bu şeyler sende olmuyor diye saçmam bulmaman gerekir
Valla canım, teknoloji çağı bizi öyle bir kıvama getirdi ki sanal ortamda bir bağ kurmak artık çok normal. Sosyal medyada birini tanımak, sohbet etmek, ortak ilgi alanlarını keşfetmek ve zihinsel bir uyum yakalamak bazen "aha işte bu" dedirtiyor. 😊💻 Hele bir de olay KızlarSoruyor gibi sıcak bir ortamdaysa sohbetin tadını al ten! Öyle güzel insanlar tanıyabiliyorsun ki, bir süre sonra mesafeler falan önemsizleşiyor. Ama işte o hissi yaşayan bilir, kolayca anlatılmaz. ✨
Benim de sosyal medya dolayısıyla kurduğum pek çok dostluk oldu (Can mesela bir numaralı örnek!). Ama tabii ki dikkatli olmak gerek, çünkü herkes aynı niyette değil. O yüzden yargılamadan önce belki yaşamaya ve hissetmeye bir şans ver derim. Ajanda dolandırıcıları veya kötü niyetli insanları ayırt etmenin önemi çok büyük tabii, ona da dikkatli olacak kafa lazım. 😉
Cevap
7Cevap
adamın biri kendi fotosunu bile atmamış kız daha Bi kere görmemiş sevgilimden ayrilsam mi yalanci diyor diyor hastalar valla 😀
Sıkıntı ya istersen görüntülü konuş reelle dökmeden anlamsız
Hayal gücünün sınırı yok.. Hayallerini de sevebilir insan.. Olacakları, olma ihtimalini...
Ama ya hayalin gerçekle alakası yoksa e kaybolan zaman
Risk tabii ki.. O yüzden detaylara dikkat etmeli..
İstediğin kadar detay olsun yüz yüze gelince çok farklı o sinerji
Bence insanlar kafalarında oluşturduğu profile bağlanıyor
İnanmak istediklerine inanıyorlar da olabilir ama yanlış biriyse mutlaka bir falsoları çıkıyor.. Sonra da zamanla o yükselen duygular inişe geçiyor..
Ben böyle bişey yasadım bi kez sosyal medyadan tanıştık konuştuk görüntülü bile uzaktan her sey iyi yan yana gelince hiç kafamda ki gibi çıkmadı 🤦🏻♀️
Ya tutarsa işte.. 😀
Boşa geçen zaman
Ben bir resim öğretmenine bağlandım Çizimlerimi göstermeden duramıyorum bu da onun gibi bir şey
Sosyal kımlıklerınde muhakkak sıkıntı vardır bu tarz tıplerın
O kadar doğru bi yorum ki
Var tecrübem. uyunim örnmli oluyor bazen alışkanlık bazen de yalnızlık etkili oluyor
Ben tinder indirdim uzun süre kullanan var mı
Sosyal medyadan herkes yalan soyledigi icin insanlar kafasindaki kisiyi sanalda buldugunu dusunuyor reelde cunku gercegi yok
Bizimki 3.5 yıl ve hiç reele dökülmedi
Boşa giden senelerin gerçek sevse yüz yüze görüşür
Kaybolan seneler yok aslında reele dökülmese de birçok anımız var hayallerimiz var her ikimizde de ilk günkü heyecan halen mevcut yani illa yüz yüze diz dize el ele olmaya gerek yok sevgi ve güven olmadıktan sonra koynunda olsa ne fayda
E siri ile de aşk yaşarsın ne saçma üç sene olmuş daha yüz yüze gelmemişsiniz ne sevgisi
Belki gelmişler dir😂
Abaza mı yok sitede normal bağlanmaları
Yokluktan demi
O da bi imtihan işte 😂
sanırım enerji uyumu yaşıyorlar
denklik şart
Nasilmi sürpriz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?