En fazla ne kadar uzakta kaldınız?

En fazla ne kadar uzakta kaldınız?

1 ay uzak kaldım çünkü Telefonum Geçen Yıl Temmuz 2024 de Arızalandı Ekran Işık Entegresi yanmış (Galaxy S10) Tamire gitti adam yapamadı iade etti durum bu şekilde görüldüğü gibi bende cihazı attım Galaxy S23 Fe Aldım yerine 3 yıl kullandım S10 u
Bu hesabi 5 saat kadar once actim, bir de 2007den beri youtube hesabim var. Yurtdisinda yasarken marketplace uzerinden al/sat ve ticaret icin facebook acikti sonra sildim. Bunlar sosyal medya sayiliyor mu? Sayilmiyorsa ben hic baslamadim sosyal medyaya xD
1,5 yıl uzak kalmıştım
Nedendi
biraz dinlenmek istedim
Uzun bir süre kalmıştım.. Ancak tekrardan uzak kalma düşüncesindeyim.. Burayı kapatmayacak ancak yaz ayları boyunca uzak kalacağım muhtemelen..
Umarım başarılı olur
Olur olur. Bu yaz full Foça ve Muğla arasında olacağım. Muhtemelen girecek vakti dahi bulamam. ☺
Bazıları şanslı tabi 😅
Cevap
7Cevap
Pek fazla uzak kaldığım söylenemez hayatımdan çıkarmaya çalışsam da çıkaramıyorum en fazla 8 saat falan uzak kalmışimdir o da zorunlu olduğu için
Uzak kalmak gerek bence
1 ,5 hafta falan oda kapanmıştı diye kslwjsjw ama istesem hiç kullanmam bile
Çok iyi
İnstagram, Twitter ya da diğer sosyal medyaları kullanmıyorum, düşünmüyorum da. Sadece kızlar soruyor hesabım var ona da askere gittiğim dönemde giremedim o kadar🙂↕️
5 ay instasız, 2 3 ay kadar da Twittersız kalmıştım, sonrasında hesaplarımı açmasam da olurdu ama dostlardan talep gelince açtım hdjdjd şu an Instagram'ım kapalı, tw az giriyorum, hepsini bırakabiliyorum da KS zor ya...
KS neden zor ya 😅
görünmez bağlarla bağlıyız birbirimize... canım KS'm... djslshsşxnx
Zaten çok yakın değilim genel olarak burada takılıyorum
1 yıl kullanmadım aslında kafam çok rahattı 😌
Noldu da açtın geri
2 seneye yakın instagram kullanmadım şu an hesap var ama çok girmiyorum
Kalmadım ama kalmam gerekirse zorlanmam
10 gün
Çok iyi bence
1 yıl
4,5 ay
doğmadan önce
1 hafta.
1aydır uzağım
Nasıl başardın
oldukça
Bir yıl falan m
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?