Sevgilim telefonunu sakladı, tavrın olumsuz diyerek gitti aldatıldım mı?

2 aylık ilişkim var ailemle tanışacaktı. Ben onun yanında instagrama gırerım whatsapp'a gırerım, saklamam alıe kendi istekleri siler vs. Bugün telefonu çıkarmadı şarj yok dedi bakıcam dedim çıkardı ve şarjı 40tı. Bataryası bozuldu galiba dedi. Ben telefonu alınca resmen diken üstünde instaya girebiliyorum ama wp asla benim özelim dedi aldı elimden. Sorun yok elinde dursun sadece isimleri görmek istiyorum dedim. İçeriğine bakmam tabi dedim. Asla göstermedi bana güvenmezsen yolun acık olsun dedi resmen
Sevgilim telefonunu sakladı, tavrın olumsuz diyerek gitti aldatıldım mı?
Cevapla