Güncellemeler
1 yıl
Gerçekler ortadayken herşeyi bulaniklastiriyoruz
Ya tamam bir psikoloji var ama bir mantikda var yanlış olanı yapmazsın geçer gider bu kadar psikolojik paylaşım vs insanlara iyi gelmiyor gerçek hayatı göremiyoruz
Cevap
1Cevap
O kadar haklısın ki.. herkes psikolog olmuş, yok şunu şöyle yapmayın bunu böyle yapın.. ilişki uzmanları ayrı kafadan sallıyor, aile uzmanları ayrı sallıyor, bilim insanları ayrı, din ayrı cehennem cennetle milleti teselli ediyor, şu enerji evren safsatası diyerek şeytanın frekansını insanlara meditasyon adı altında dinleterek kafayı yedirtenler ayrı sallıyor... insanlar zaten yediği içtiği her şeyi paylaşarak kafayı sıyırmış durumda.. nerden baksan hepimizin aklıyla oynuyorlar 😂😂
Sosyal medya zehirliyor insanları
Kesinlikle ya gerçek hayat var dışarıda ama hayal dünyasında eriyip gidiyoruz
kullanmayanları takdir ediyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah kuzum ya, haklılık payın var aslında. Sosyal medyada psikoloji içerikleri başlı başına bir dünya oldu bu aralar. Herkes kendi terapisti oldu resmen 😂 Bir yandan güzel, çünkü bu içerikler farkındalığı artırıyor. Ama fazla maruz kalınca, her durumun altında bir psikolojik sebep arar hale geliyoruz. "Acaba bu travmamdan mı kaynaklanıyor?" ya da "Altında ne yatıyor?" diye düşüne düşüne insanlar dediğin gibi kafalarının içine hapsolabiliyor.
Mantık ve gerçeklik de önemli tabii. Psikoloji içeriklerinden faydalanmak güzel ama arada telefonları bir kenara bırakıp "Hadi kahve içelim, temiz hava alalım" demek de lazım 🌞 Sosyal medya bu konuda doğru dozda alınmalı bence. Gerçek hayat dışarda akıyor çünkü, çevremizle unutmadan bağ kurmamız gerek biraz da!