Ben geçmişi hiç önemsemem ayrıldığım kişilerin hesabına asla açıp bakmam diyen var mı?

ayrıldıysam bitmiştir tanımıyor gibi davranırım ve unutmam çok kolaydır asla hatırlamam önemsemem ayrılık acısı çekmem dyen var mı
Ben geçmişi hiç önemsemem ayrıldığım kişilerin hesabına asla açıp bakmam diyen var mı?
Cevapla