Faturama ek telefon alıp telefoncuya satsam bir şey olur mu?

Çıkmaza girdim kimim kimsem yok. Bu gün borç ödeme günüm param yok. Telefon alsam faturama ek, onuda telefoncuya satsam oluyor mu internette yasak falan deniliyor yasak mı? Başka çarem yok

Faturama ek telefon alıp telefoncuya satsam bir şey olur mu?
Cevapla