Konuştuğun insanın silip sana tekrar yazmasına ne denmeli?

Zaten konuşmadık mi anlaşıyor olsaydık devam ederdik yine niye aynı kişi yazar ki🙄

Konuştuğun insanın silip sana tekrar yazmasına ne denmeli?
Cevapla