Telefonum kendiliğinden açılıp kapanıyor anakartta mı sorun var ya da batarya da mı nasıl anlarım?

Şarja takıyorum kendiliğinden kapanıyor Ben açarsam açılıyor şarjdan çıkarıyorum tekrardan kapanıyor acaba dedim fotoğraf çok ondan mı telefoncuya götürdüm Yok alakası yok dedi Bu ikisi servise veremem şimdi birini değiştireceğim ya sorun diğerinde ise nasıl anlayabilirim?

Telefonum kendiliğinden açılıp kapanıyor anakartta mı sorun var ya da batarya da mı nasıl anlarım?
Cevapla