Kendime tokat attım o ineternet acilmicak dedim ve 20 gb 3 gunde 2 gb kaldi?

Ayrica ekran süremi kisa tutmaya çalışmıştım aq bu ne neyse buda iyidir ayol rekor benim icin yupiii
Kendime tokat attım o ineternet acilmicak dedim ve 20 gb 3 gunde 2 gb kaldi?
Kendime tokat attım o ineternet acilmicak dedim ve 20 gb 3 gunde 2 gb kaldi?
Cevapla