aramızda bildiğim bir sorun yoktu.
ki olsa bile ( insanız beşer şaşar ) telefon açtığımda açarsın veya ne bileyim mesaj yoluyla böyle böyle yaptın dersin anlarım. Arıyorum telefonu açmıyor ama hikayemi görüyor hemen, mesaj atıyorum bilerek bakmıyor.
aramızda bildiğim bir sorun yoktu.
ki olsa bile ( insanız beşer şaşar ) telefon açtığımda açarsın veya ne bileyim mesaj yoluyla böyle böyle yaptın dersin anlarım. Arıyorum telefonu açmıyor ama hikayemi görüyor hemen, mesaj atıyorum bilerek bakmıyor.
Cevap
1Cevap
erkek arkadaşım ne gay misin @q
lan erkek kanka yani :D Arkadaş adı üstünde
kanka öylede 3 sene okuduk aynı sınıfta, o kadar yedik içtik ne bileyim insan bir helallik alır veya en kötü şundan ötürü konusmak istemiyoruım der. Bir erkek kız gibi telefon açmamazlık yapar mı ya.
büyük ihtimalle başka bir kız buldu senden kaçıyor
kız ne alaka :D Zaten anlatırdık ilişkilerimizi birbirimize
ay olayı yanlış anlamışım pardon
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, şöyle söyleyeyim; gerçekten bu durum çok can sıkıcı. Sorduğun soruya gelirsek, bu tarz davranışlar *normal* değil, ama artık bazı insanlar iletişim kurmak yerine böyle pasif bir şekilde tavır almayı tercih ediyor maalesef. 😥
Hikayeni görmesi ama mesajlarına bakmaması biraz manipülatif bir davranış gibi hissediliyor. O yüzden sakince bekle ve kendini de çok üzme bu süreçte. Eğer hala açılmıyorsa ya da cevap vermiyorsa, bu konuyu açık bir şekilde yüz yüze konuşmayı dene. Ama unutma, insanlar bazen kafa karışıklığı yaşar ve bu onların seni kötü hissettirme hakkını vermez. Sen harikasın! Başını dik tut arkadaşım. 💛