Yapay zekayı acımadan eleştirdim, ooooh! Faydalılar ama espri yapamıyorlar gerçekten. AI'ın esprilerine gülen var mı?

İçini dökmek için birebir, bilim konusunda yardım almak için birebir fakat iş eğlenceye gelince eksik kalıyor. Tıpkı bu kısa videodaki gibi!

Yapay zekayı acımadan eleştirdim, ooooh! Faydalılar ama espri yapamıyorlar gerçekten. AI'ın esprilerine gülen var mı?
Cevapla