AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
72Cevap
evet, kesinlikle insanları bir yarış haline sokuyor. insan iyisini görünce imreniyor ve kendi hayatı için üzülüyor. bir kıyaslama içerisine soktu hepimizi.
böyle sosyal ağlara gecelik fiyatları ne kadar bölümü koysunlar hem bizim gibi insanlar uğraşmamış olur diye düşünüyorum :)
paylançolar için ekmek kapısı böyle yerler hayatsızlar için
Cok çok saçmalik hele bazilarj var ki arkadaslariyla bulusuyor masanin kenarina telefonu koyup kendilerini kameraya sohbet ederken cekiyorlar o kadar malca davranislar var ki anlatamam
Kızlar ap olduklar için saçma sapan estetiği ameliyatı yapıyor o burun bok gibi görünüyor o büyük memeli kadın lar çok iğrenç duruyor çok iğrenç görünüyor
Evett öyle bir şey hep vardi Ztn yani etrafimdan gördüğüm kadarıyla
İnstagram sahte hayatlar ve ilgiye muhtaç ego tatmini için kullanılan bir araç haline gelmiştir inkar eden de alasını yapıyordur
İnstayi kapattım kafa rahat, öyle anlamsız bir vakit kaybı ki, kesinlikle bir yarış gibi insanlar sürekli aynı seyleri pes peşe yapıyor
bu mevzu aslında çok ciddi bir konu dediğin gibi sosyal medya platformları bizi bitmeyen bir yarışa soktu ve bu bir döngü haline girdi.
Bir de hiç paylaşım yapmayan bir kesim var çok aktifler hemen her st görürler ama ne bir post ne bir st
Evet yarışa sokuyor. Ordaki hayatların hepsi gerçek mi bilmiyorum ama görünce tribe giriyorum bazen.
evet İntagram maalesef insanları gösteriş yarışına sürüklüyor ve insanların özelinin kalmamasına anın tadını yaşayamamasına neden oluyor bence
Bırak yanlış yolu evlisin belasını demeden hemde kaldırıyor ha kendimden eminim diyen kişilerde düşer sağlam iş değil...
kesinlikle insanlar birbirleriyle yarış halinde ve buna uymayan insanları zorbalamaktan kaçınmıyorlar maalesef
yeni trend gündem bu malasefki hep bir çekiö paylaşım insanları real sosylalleiğini elinden almıştır
Sosyal medya hesapları insanı tembelleştirip genel olarak boş zaman kaybına neden oluyor bence sık bakmak iyi değil
Çok haklısın arkadaşım
Bence insanların kendisini yetesiz ve ekrandaki boş insanların da onların asla ulaşamayacağı basamaklar olduğuna inanmalarını istiyor.
Kesinlikle öyle 10 gün önce kapatmıştım kafam rahattı dün tekrar açtım sürekli herkes geziyor ben evdeyim kafası oluşmaya başladı
o degilde ben 2016 da çok yakışıklıydım. bizim patron benim hakkımda ömer gibi oğlum olsun 1 trilyonu basarım çok yakışıklı demişti
Hiçbir şeyden haberimiz olmasın ya tekrar
Valla öyle daha güzeldi hayat
IG uzun süredir böyle. Mükemmeliyetçilik, akımlar vs gereksiz içerikler.
Bende kullanmıyorum çok iyi yapmışsın kapatmakla zaten mantıklı düşününce saçma
Bilmem ben kimseyle uğraşmıyorum. Yaptığım işleri paylaşıp geçiyorum
Sadece Instagram değil bütün sosyal medya uygulamaları öyle.
kadınları kesinlikle erkler de onalrin pesin de
evet maalesef. gereksiz bi gösteriş meraklılığı oluştu
Bence kesinlikle öyle ki herkes bağımlı hale geldi yarış içindeler
Yarış halinde hissetmiyorum ama Instagram da insanları tanıma ihtimalin hiç hiç hiç yok.
Aklı olmayanın aklıyla oynuyor
Senin profilde öyle görünüyor baya oynanmis
Seninde aklınla oynanmış demekki
Ahahah of çok haklı çocuk
Efekt manyağı seni
Sağol destek verdiğin içinde çocuk derken?
Aslında evet saçma sapan güzellik algılari
kişinin sosyal medyaya bakış açısına bağlı
Her gün bir özenti varlık türetiyor.
Hem de fazlasıyla burası bile öyle
Çoğu öyle her şeyi paylaşıyorlar
Fenomen olma derdi var 😃
Bende de şey oluyor bu zenginle evlenmiş benım fazlam bile var ben de evlenmeliyim
Evet belirli bir rekabet olduğu kesin.
Tek rakibim dün olduğum kişi.
Kullanmıyorum olabilir
Güzellik algısı maalesef
Ben o yarıştan çekileli baya oldu ya 😂
Nasılsın
Katılıyorum. organik yaşamak lazım
Çoğu sosyal medya platformu bunu yapıyor
sınıf kinini tetikliyor
Sosyal medyanın amacı zaten rekabet yaratmak
Kullanmıyorum instagram da rekabet var
Bu birçok sosyal medya platformu için geçerli
Örnek başka ne var ki sık kullanılan
Sadece fotoğraf ya da anlık durum atılan sosyal medya platformları değil. Aklına gelebilecek her yerde bu var. Telegram signal snapchat vb
Bunları hiç kullanmadım ama Instagram Gözle görülebilecek bir şekilde sınıf farkını ortaya koyuyor ve insanlar yarış halinde çok sahte bir ortam var
Diğer platformlar da aynı emin olabilirsin.
Hayır Yarış olimpiyatlarda olur
Kapitalizmin sonuçları
Böyle bir realite var
Yes kıskanclık yapıyo millet
Kıskançlık demeyelim özenmek diyelim sınıf farkı da var
Sen öyle diyosan öyle olsun seni mi kırcam benim luğatımda herkes aynı 👑
Bende olmuyor
Sizin arkadaşlarınız çevrenizden kaynağı mıdır Bir de ben de bu algı oluşuyor Bu bunu yapmış ben de yapayım Bu buraya gitmiş ben de gideyim
Klavye gene kafasına göre yazmış kaynaklıdır olacaktı
Balım bu biraz kıskançlık millet ne yaptığı nereye gittiği bizi ilgilendirmez takma fazla kim nereye gitiyse gitti çevren ile değilde kendin ile ilgili
Ya ben bunları yapıyorum demiyorum arkadaş çevrem böyle bir bakıyorum biri Uludağ'a gidiyor mesela yerine bakıyorum diğeri de bir hafta sonra gidiyor sadece örnek verdim
Sonra birbirlerinin fotoğraflarının altına samimiyetsiz yorumlar size de iyi eğlenceler
Bunlar birbirini çekemiyor diye yorumladım
Bir kaç aya kavga ederler
hayatsızlar
Ben kimseyle yarış haline girmedim zaten düzgün aktif kullanan bir insan değilim samimiyetsizliklerini görünce full kapattım 2 aydır girmiyorum kafam rahat
Evet.
Siz kullanıyor musunuz
İki yıl öncesine kadar sık kullanıyordum, şu an kullanmıyorum.
Kesinlikle öyle bence
Herkes gezgin herkes gurme
Kimse yarışamaz benimle
Evet TikTok kadar değil ama
Evet bence sokuyor özellikle ünlüleri
kesinlikle herkes yarisiyo gibi
Olabilir