Siz kızlar neden benle ilk buluşmadan fanfinfon yapmadınız?

Bi kız demişti ilk buluşmadan fanfinfon yaptık ta noldu artık böyle diye ama ben bi kızla buluştum elini tuttum diye laf yedim zaten elini tutmaktan öteye de gidemedim bi kızla ACABA 1.92 olmadığım için mi olmadı? Tipim ve fiziğim iyi çünkü

Siz kızlar neden benle ilk buluşmadan fanfinfon yapmadınız?
Cevapla