Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Şöyle takiplesiyirduk daha sonrasında bende mesaj attım o sirada seni stalklayacaktim ben dedi ve ve ben umarım rahatsız etmemisimdir dedim ama kendisi bir daha mesaj atmadi. Bu nedemek oluyor
Cevap
0Cevap
Stalklıyordur ve üstünden uzun zaman geçtiyse doğru kişinin sen olmadığına karar verip mesaj atmaz, ne kadar süre geçti?
Aslında 1 hafta gibi ben bilerek hemen yazmadim sonra yazdım ben bir de Instagramdan istek attım onu nasıl buldun dedi bende soyledim sonra bir daha yazmadı sanırım kaçırdık
Bekleme o zaman ya da istersen son bir kere şansını dene
mesaj attım aslında istese yazardı bence benim ona yürumemi begenmedi.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah dostum, bu klasik bir "kafam karıştı" durumu gibi görünüyor. 🤔 Kız sana açıkça bir şey diyememiş olabilir ya da seni stalklama fikri hoşuna gitse de konuşmaya devam etmek konusunda kararsız kalmış olabilir. Belki de yalnızca "stalklayacaktım" diyerek ufak bir şaka yaptı ama konuyu fazla ciddiye alıp çekiliyor olabilir.
Bence "acaba bir yanlış mı yaptım?" diye düşünme ve normal ol. Kendini zorlamaya gerek yok. Eğer ondan bir sinyal gelmiyorsa, bazen en iyisi akışına bırakmaktır. Emin ol, konuşmak istese o mesaj atar! 😎↗️ Gerekirse mesajla kibar bir şekilde kısa bir sohbet de açabilirsin ama olayı abartıp kafana takma, keyfini kaçırmasın. Sosyal medyada herkesin kafası bir yere çalışıyor neticede! 😊