İnstangramda the black allien diye bı kullanıcı var uzaylı olacakms en son parmaklarını kestirmistbu konudaki düşünceleriniz neler?

Gayet yakışıklı eli yüzü düzgün normal bı insan neden kendine bunu yapar ki? Garip geliyor tedavi mi olması gerekiyordu ailesi yanında olmalıydı vs vs vs bu şekilde gerçekten mutlu mu yoksa içten içe pişmanlık mı yaşıyor? Yorumlarda bulusalim
İnstangramda the black allien diye bı kullanıcı var uzaylı olacakms en son parmaklarını kestirmistbu konudaki düşünceleriniz neler?
İnstangramda the black allien diye bı kullanıcı var uzaylı olacakms en son parmaklarını kestirmistbu konudaki düşünceleriniz neler?
Cevapla