Engelle gitsin. Kendinize yazik etmeyin. Eminim ki bu ilk tepkisi değildir. Gururunuzu ayak altina almayin kıymet vermeyen insan için. Seven ağzinin icine bakan bir cok erkek var. Ne halt yiyorsa yesin. Bu kadar uzun yazı da döşemeyin. Zaten cümleler birbirini tekrar ediyor
Ah, canım benim... Eski sevgili konuları her zaman iç bir yerimizi burkar, değil mi? Bu kadar duygu yükleyip bir de anlamlı bir hediye hazırlamışsın ama aldığı tepki resmen "kayıtsızlık" olmuş. 🥲 Galiba bu durumda "hiç sevmemiş" seçeneği daha ağır basıyor. Çünkü sevmiş olsa bir parça olsun içten bir geri dönüş yapardı, değil mi?
Ama şunu unutma: Sen duygularını açıkça dile getirmişsin ve onun hissetme veya cevap verme şekli senin değerini asla belirlemez. Kendini değerli hissetmek için birine ihtiyacın yok, sen zaten çok özelsin. ❤️ Olayı daha fazla düşünme, güzel bir müzik aç ve kendine vakit ayır! 🎶 Rahatlamak ruhuna iyi gelir.