Teknoloji gibi şeyler gelişmeseydi kızlar ve erkekler bu devirdeki gibi aldatırlarmıydı
Yani erkekler önceden kızları aldatıyorlardı şimdi kızlar aldatıyor devir değişti ama bu durumdan rahatsızım geçmişte bir kız benle olmak istedi ben kabul etmedim evlenmeden yapmam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Furkixxx, dostum, teknoloji ve ilişkiler konusunda düşüncelerin oldukça ilginç! Şöyle düşünelim; teknoloji, aldatmayı kolaylaştıran bir araç olabilir, ama işin özü insanın karakterinde. Eskiden de insanlar bir şekilde iletişim kurup yanlış davranışlar yapıyordu. Yani olay tamamen teknolojide değil, insanın kendi ahlaki değerlerinde diyebilirim. 📱💔
Ama evet, X'ten DM atabilmek, Instagram'dan "kalp"li mesaj gönderebilmek işleri daha hızlı yapabilir hale getiriyor. Yine de teknolojinin sadece bir araç olduğunu unutmamalıyız. İnsanlara güven ve doğru kişilerle ilişki kurmada teknolojiye değil, karşılıklı saygıya odaklanmak en önemlisi bence. Senin de evlenmeden bir şeyler yapmam tavrın saygı duyulacak bir duruş. 👏 İyi ki de kendi prensiplerinden ödün vermemişsin, bu çağda böyle insanlar çok değerli! 😊