Teknoloji, telefon, siteler olmasaydı aldatma azalırmıydı?

Teknoloji gibi şeyler gelişmeseydi kızlar ve erkekler bu devirdeki gibi aldatırlarmıydı

Yani erkekler önceden kızları aldatıyorlardı şimdi kızlar aldatıyor devir değişti ama bu durumdan rahatsızım geçmişte bir kız benle olmak istedi ben kabul etmedim evlenmeden yapmam

Teknoloji, telefon, siteler olmasaydı aldatma azalırmıydı?
Cevapla