Keşke internet hiç olmasaydı mıydı, teknoloji çağında bu kadar kötülüğü neden yaşıyoruz?

Çocukluğumdaki gibi hiç internet olmasaydı 2010 yıllarında çocukluğuma geri dönmek çok isterdim madem teknoloji çağındayız neden saçma sapan sohbet uygulamaları çıkıyor biz öteki dünyadaki insanlarla iletişim halindeyiz bunu ne amaçla yapıyoruz gerçek bunları düşündükçe dünyanın iğrençleştiğini görüyorum. Hiçbir şeyimiz güvenli değil haberler falan artık yürek dayanmıyor bir adam geliyor herkesi öldürüyor inanılır gibi değil bizim savaşımız kiminle neden bitmiyor.

Keşke internet hiç olmasaydı mıydı, teknoloji çağında bu kadar kötülüğü neden yaşıyoruz?
Cevapla