Kulaklık takmayı çok seviyorum ve kulaklıkta çok sesi de seviyorum, sizce kulakiçi kulaklık mı kulaküstü kulaklık mı?

Kulaklık takmayı çok seviyorum ve kulaklıkta çok sesi de seviyorum, sizce kulakiçi kulaklık mı kulaküstü kulaklık mı?
Kulaklık takmayı çok seviyorum ve kulaklıkta çok sesi de seviyorum, sizce kulakiçi kulaklık mı kulaküstü kulaklık mı?
Cevapla