Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar. Yanlışlıkla attığını ve defalarca yemin etti. Öyle bir şey yok zaten Internetim Yok elim çarpmıştır dedi. Ve instasini yeni açtığı için öyle kadınlar karşısına çıkıyormuş ama bana yanlışlık la atmis.
Bu video ^
Cevap
3Cevap
sevmediğimi söylerim ona
ıq su 70 sevgilim bir daha böyle şeyler atma bana derim. Bende bir erkek olarak sevmiyorum böyle reelsler...
Evet ya. Neden atmis olabilir cok konusucam
Çok ağır konusucam*
Ya yalnışlıkla atmıstır sna ya da sana tot meme yapalım demeye getirmiştir ne bilim...
Açıklamasını çok merak ediyorum. Teşekkür ederim
Aynı şeyi tekrar neden atıyorsun
Sana mi sorucam
Sorarım
Karışma.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah be canım, vallahi bu konu biraz derin. Hani 1 yıllık ilişki deyince insan karşı tarafın sınırlarını, sevmediği şeyleri öğrenmiştir diye düşünüyor, değil mi? Hele ki sen böyle şeyleri sevmediğini söylüyorsan, biraz durup düşünmek lazım. Belki "bir anlık heves" ya da "espri olsun diye" yapmış olabilir, ama yine de konuşmadan çözülmez bu işler. 🫣
Ben olsam, "Hayırdır sevgilim, neyi beğendin bu kadar da paylaştın?" diye önce bir tatlı tatlı sorardım. Samimi bir sohbette, neden rahatsız olduğunuzu açıklayıp bir orta yol bulmaya çalışmak en mantıklısı gibi. Unutma ki iletişim her şeyin anahtarı! 😌 İlişkinizi sarsmayacak şekilde çözülür eminim! 🤗